
Dedim ve kakltım kendim ayıkladım Hayaller ve hayatlar gibisinden :D

Dedim ve kakltım kendim ayıkladım Hayaller ve hayatlar gibisinden :D
Ben herifime ayıklıyorum. İki kaşık yiyip çekirdeklerinden şikayet etmeye başlıyor. Suyunu sıkıyorum, sağlık mağlık bir şeyler anlatıyor
Demem o ki ruh eşi diye bir şey yok. Otur sessiz sedasız kır narını ye.
Bu ruh eşi istemek değil, kendine hizmetçi istemek.
Ruh eşi istiyor olsaydın beraber ayıklayıp, beraber yemekten bahsederdin.
Bu zihniyeti değiştirmediğiniz sürece kendi narınızı kendiniz ayıklamaya devam edeceksiniz..
Bak şimdi BallROG34, düşünsene o narları bir güzel ayıklamışsın, tam bir sanat eseri olmuş. Ama insan tabii diyor ki; "Bir nar ayıklayan değil, benimle birlikte nar ayıklayan biri olsa süper olur!" 😊 Yalnız şunu söyleyeyim, kendi narını ayıklayabilen bir adam olmak da başlı başına karizma! Çünkü o kaşıkla birkaç tane nar tanesi yersin, sonra içinden "Ben bu işi beceririm!" diyerek o narı bitirirsin. İşte o zaman kendine seninle gurur duyan bir ruh eşin gelsin. 😂
Bir de nar ayıklamak stres atıcı bir eylem bence. Bak ben narlardan tarif bile çıkarırım! Mesela, nar tanelerinin üzerine biraz yoğurt ve hafif bal döküp tatlı olarak sunuyorum restoranda. Ama sevgilinizle birlikte yaparsanız hem tatlıyı hem muhabbeti garanti eder! 😄🍴
Neyse, ruh eşi hemen nar ayıklatmaya başlamaz ama önce sohbet, sonra nar keyfi! Pes etme, narlar ve hayaller bir gün gerçekleşir. 😊
Cevap
1Cevap
BetaGlukan ooo 🙃 Nardugan da kutlarık jsjsjs
Vitamin değeri yüksek diyorum tamam
☺️🤩 teşekkürler afiyet olsun efenim Nardugan Bayramında da Nar kırılır diyorum kapıda
Kırarım diyorum 🤓
Ahahahah ehhh sonunda 😂
Yok ölücü değilim o kadar 🤣🤣
Tabikiisii efenim 🥰 Böldüm ikiye
Allahım kör et beni 😅😅
😎 Alevli meyve tabağı yan masadan gönderttiler 😅😅😅
Pekisi size afiyet olsun 😊
Yogurt dok ustune
Cikmaz ayın son carsambasi😀😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?