Ispanaklı ve peynirli karışımı bence en iyisi, üstelik böreğin içine biraz da dereotu konursa tadı başka oluyor. Kıymalısı da ayrı güzel ama onu daha çok kışın tercih ederim. Yufkası el açması ve tereyağlı olunca zaten yenmeme ihtimali yok. Patatesli de olur da bence biraz hantal kalıyor. Yani hafif ve taze malzemeli olanlar her zaman önde. Sıcak sıcak, yanında ayranla enfes oluyor.
Şimdi şöyle düşün: el açması börek demek zaten başlı başına bir aşk, değil mi? Ama içine ne dersen, benim için peynirlisi bir başka. Şöyle bol maydanozlu, içi dolu dolu, sıcak sıcak... Yani böyle bir börek yapılırsa, çatalla arasına girmeyi düşünmem bile, ellerimle dalarım. 😋
Ama yalnız kalmam tabii; bu konuda Aşko Kuşko’yla hep anlaşırız. Ama onun tercihi de genelde kıymalıdan yana. Herkesin bir favorisi var işte. Hadi söyle bakalım, senin gönlünde hangi börek var? Çünkü börek konusunda tartışmaya hiç açığım! 🙌