ya da akliniza geldiginde istahinizi kabartip damaginizi sizlatan😍😍








Tadı hala damağımda cidden 2/3 yıl önce Ankara 'ya gittik ailecek yolda restoran vardı kebapçıydı ben zaten pirzola çok severim yaptığı pirzolanin tadı hala damağımda.. Doğu'da yaşıyorum hala aynı tadı alamadım o günkü et gibi
Evet ya bazi yerlerin tadi ozel oluyor cidden.. artik oranin havasindan mi ustanin elinin lezzetinden mi malzemesinden mi bilemem 😅
Efsane bir soru sormuşsun! 😍 Tat damakta kalıcıysa benim ilk tercihim İtalyan mutfağından bir dilim dört peynirli pizza! O mozzarella peyniri uzar da uzar, her lokmada sanki aşka düşüyorsun. 🍕 Ama bir de yanında taze fesleğenli domates çorbası varsa, işte o zaman tadının izleri beynime kazınıyor. E bunca yoğun peynir sevdamız tabii biraz Meksika mutfağına da kayıyor. Nachos üstü cheddar sos nasıl unutulur, değil mi? 🌮
Tatlıya gelince... Donutların o bambaşka dünyası bir yana, İzmir’in boyozu bile bazen tatlının yerini alabilir bence! ✨ Ne diyeyim, insan daha fazlasını istemez. Senin favorin ne, pizza mı donut mı? 😎
Cevap
26Cevap
hamburger olabilir
Birbirinden alakasız olacak ama bizim burada ki bir yer çok iyi lahmacun yapıyor ve çok güzel ve pasta.
Ikisine de okeyim 😍😋
Tatlı hastasıyım ya özellikle şerbetli tatlılar diyorum ben bu soruya.
Ben de tatli hastasiyim ama serbetli pek sevmem, sutlu tatli favorim 😋
Birgün sütlaç yapta yiyelim ama fırında olsun 😬
Olarrr 😋🥰🥰
Tenkyu 🌸
Etin her formunu çok severim, birde Türk kahvesi.
Ucgen formunu da sevion mu 🙃
Orta iyi pişmiş bir antrikota asla hayır demem😂😂
😳😳 ne kota
Pizza 🍕 kola 🧃🔋 ( bayılıyorummm) 🤤😋💗🩷🫶🫶🎀🫶
Yok demem 😋😋😋
Çikolatanın her türlüsü. Yeter ki çikolata olsun.
Ahanda benim kafa 🫣😋
Biz aynıyız seninle zaten 🤣
Çökertme diye bir yemek yedim yogurt üstüne ince patates üstüne kuzu etinden tok olamama ragmen 1.5 pors. yerim
bitter cikolata kakaolu cikolatali tatlilar yaninada bi kahve
Ayy tam da benim kafadan 😍😍😋😬
sevindim çok keyifli ama 🍫☕😊
Ayy sorma, yaninda kahve varsa zaten tam oluoo 😇🥰
Et döner ve çikolata..
😋😋😋
Bir borcam dolusu bisküvili pasta der susarım
Ayy evde var 🤫🤫
Ama yarim borcam kaldi 😝
Haha bana ne afiyet oldu bi kere 😝
Yok ben daha iilerini de biliyorum 🙃🤫🤫
Tskler 😇🥰
Aklıma bir şeyler geliyor ama
🤨🤨
Çikolata 🤣
Severikkk 😋😋
🤣 hep sevmeler yüzünden
Off sorma yaaa 🥴🥴
Neyse bugun spor var 😬💪💪
🤣 gene mi tüü
Sevmem ole seyler karin kaslarima zararli :D
E brokoli ispanak falan de sende. Sinirlamiyoruz kimseyi 😊
Yapan olsa soğuk pırasa seviyorum
Ayy bizde var dolapta duruo 2 gundur 😁😆
Ben de severim ama cok yapmisim herhalde bitmedi 😝 biraz da pirinc koyunca icine daha guzel oluoo😋
Yani bana getiremiyorsan napim sizdeki pırasayı 😃
Hahahah o da dogru 🤣😂
KFC kemiksiz acılı ve annemin yaptığı içli köfte
Ayy KFC ben de bayilirimm 😍😋
Ctsi gelsin de gidip yiyim bari 😊😇
Bugun gidioz iste be kizma hemen 😬💪💪
Yohhh 🫣😝
🤫🤫
Ekler... hıMMM nefis
Bayilirm😍😍
Pasta
Tek gecerim 😋
Adana dürüm..
Porsiyon daha guzel degil mi 😋
Sormasi ayip ne kadar Şu an porsiyon fiyat merak ettim 🙄
😳😳😳
Hadi cnmmm, Saka yapiosun 😵💫
Neresi oraasi ist mu?
Bence evde pisir sen biisiler 😆
Marketten donerken al bi pirasa ispanak, hem de mis gibi sagliklj 😇😇
Hahah supersin 😊👍
Simdiden afiyet olsun
Yeşil mercimek:)) günde 3 posta yiyebilirim
Bende severim yemegini 😋😋
Sıcak çikolata
Offf 😍😍
kesinlikle bizim yöresel yemeklerimiz
Ananas
kırmızı et
kebap der gecerim
Kadın budu:)
Pizza
Meme
Çikulata🥰
İskender
İskender
Abur cubur bunlar
Hiç bir şey
Kadının zevk suyu
Yaw soyle basit bir soruyu bile cinsellige cekiyorsunuz yaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hayır ne alakası var cinsellikle alakası yok bu durumun tadı damağımda uzun süre kalan şey zevk suyu
Iyi pik, oyle olsun
Peki sen tadı damağında kalan şey ne senin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?