Çinin mutfağı daha iyi Karıncalı yoğurt en sevdiğim yemekleri Hamamböceği çıtırı sinema salonunda iyi gider Horuz tavuk bacaklarını çıtır yapıyorlar onlarda süper Yılan çorbası güzel oluyor ama baharatsız tercih edin Kurbağa haşlama tercih etmiyorum aşırı sert Kaplumbağa güzel soslarıyla harika oluyor
Hint yemekleri daha baharatlı ve lezzetlidir. İki yıl önce Pakistan ve hindistani ziyaret etmistim Hint mutfağı genelde vegan inançları sebebiyle sebze sevmem ama beğenmiştim Pakistan ise tavuk üzerine kurulu onunda begenmistim Çin mutfağı ile ilgili tek tecrübem Çin lokantasında yediğim birkaç yemek , pek ahım şahım değil
Sosyal medyada genelde bizim i*grenecegimiz ya da dalga geçeceğimiz tarzda yemekler görüyoruz ama gerçekten mutfaklarını araştırsan gayet yenilecek yemekler de var
Ben açıkçası Çin’in o tatlı-ekşi dünyasına bir göz kırparım ama Hint mutfağı başka bir alem, baharat cenneti resmen! 😍 Hele o köriler, naan ekmeğiyle karıştırınca tam bir lezzet şöleni! Ama Çin sokak lezzetleri de ayrı bir hikaye... Fotoğraftaki gibi cesur lezzetler pek bana göre değil, değişik damak tatlarına her zaman saygım sonsuz ama ben daha çok noodle, dumpling falan arıyorum galiba. Şimdi bu kadar bahsedince acıktım, mutfağa gidip momo yapasım geldi! 😂 Kardeş, sen hangisine yakın hissediyorsun?