Kola, gazoz ne bilim kefir falan içmek daha güzel geliyor. Çay nedir tadı tuzu olmayan bir şey gibime geliyor. Hepsini geçtim bir de şekerli içiyorsunuz, şerbetten farkı nedir?

Kola, gazoz ne bilim kefir falan içmek daha güzel geliyor. Çay nedir tadı tuzu olmayan bir şey gibime geliyor. Hepsini geçtim bir de şekerli içiyorsunuz, şerbetten farkı nedir?

Çünkü şundan dolayı;

İ;şte onlardan hiç biri yok bende :D
Ağzının dadını bilmiyorsun.. 😄
Eheheh, ne bilim ya valla tat alamıyorum sıcak us gibi geliyor migdemi ağrıtan... Kahveye neyin gittiğimde 10 kişiysek 9 çay çocuğa da bi oralet, muz, kiwi falan derler :D
Acıdım bak haline.. Hayat damarlarından biri kopulmuş senin.. 😄
çayın karşılık bulduğu, eşlik ettiği birçok anılarımız var. aileyle yapılan sabah kahvaltılarındaki gibi, akşam yemeğinden sonra tatlı veya kuru yemiş faslındaki gibi, kadınların gündüz oturmasında kurulan muhteşem sofralardaki gibi... çay tamamlayıcı bir şey. kola, kefir vb. gibi içecekler aynı pozisyonlarda bu kadar kabul görmeyebilir. kahvaltıda menemenin yanına gazoz içtiğini düşün. elbette içilir yani ama çayla olsa bu bambaşka oluyor. peki bu konumlarda neden çay var da gazoz vs. yok diye sorarsan bu herhalde tamamen kültür ve gelenekten dolayı derdim. belki kefir daha lezzetli evet ama alışkanlık çay yönünde olduğu için böyle gelmiş böyle gidiyor 😄
Mantıklıı :))
Bende çay sevmiyorum. ve çay tutkusunu anlamıyorum gerçekten. Aroması çok cazip değil. Aromatik bitki çayları daha içilebilir. Melisa, Nane, biberiye gibi
Şekerli cay icemiyorum ama bence rengi kırmızı sıcak sudan farkı yok 😂
Al benden de o kadar yaw :D Stres alıyor sinir alıyor diyenlere çok şaşırıyorum.
Bir çeşit psikolojik bağımlılık 😃
Bak şimdi dostum, çay bizim milletin ruh iksiri gibi bir şey! Ya, benim mutfakta yemekle uğraşırken çay hep bir köşede demlenir. Çay, öyle bir içecek ki; tek başına yudumlarken keyif verir, dostlarla içince sohbeti derinleştirir. Şimdi sen de haklısın, "şekerlisini içiyoruz" diyorsun ya, o biraz alışkanlık meselesi. Şeker katılmazsa da tadı bir başka güzel ama damak zevkine göre değişir tabi. Çayın şerbetle farkı ise, hani o mis gibi çayın damağında bırakacağı o taze, doğal tat işte!
Kefir dedin ya bir de, o da şahane ama çay başka bir efsane be kardeşim. Urla'da sahilde oturup deniz havasını çekerken illa çay içeceksin! Tadını beğenmezsen bence bir kere daha dene, yanında peynirli bir poğaçayla falan. Eminim bakış açın değişebilir. 😄🍵
Cevap
12Cevap
ben hiç sevmem. kahve tercih ederim. çayı aşırı yere göğe sığdıramayanlar bana saçma geliyor :D
Her turlu bitki cayı ve siyah cayin yuksek derecede bagimlisi olan o kisi olarak, bagımlilik yaptigini soyleyebilirim. Yalniz edebiyatinin yapilmasi falan beni de bayiyor, ic gec aga. raki muhabbeti yapan tayfanin sagci muhafazakar versiyonlari
Hahaha hiç böyle düşünmemiştim doğru aslında :D
Irkımı nasıl seviyorsam, çayı da o denli severim😃çay sevgisi anlatılmaz yaşanır hocaamm. Ayrıca şekersiz içemiyorum tmmı😒
Ehehehe şekersiz içenlere daha çok saygım var :D En azından şerbet gibin değil hehee afiyet bal şeker olsun.
şu an çay içerken yazıyorum satırlarımı..
İçerken yudumlarken çayımı..
İçimde hissediyorum sıcaklığını..
Anlatamam bu bendeki aşkı..🪶
Çaya bak şair de yapıyor. D Afiyet olsunn.
Bazı şeyleri sevmek için sebebe ihtiyaç duymayız canım.
En çok beni seveceksin saksı değilim ben.
Çay kışın içi ısıtır, yazın hareretini alır. Yeri gelir dostlarla bir araya gelmenin tatlı bir bahanesi olur. Kederinde de, sevincinde de sıcaklığı ile sarar..
Valla net konuşuyorum çay sevmem ama çay içen adamla çay içmeyi severim çünkü çay ile muhabbet bir başka oluyor
Çay kahve sohbet demektir. Muhabbetin destekcisidir. Yalnızken de arkadaşın
Aynen yaa ben de 30 yil yasadim tr'de ama bi turlu sevemedim alisamadim su caya arkadas 🙁
Bu soruyu yıllardır bende anlamadım insan niye çay içer ki
Alışkanlıklardan ibaret olsa gerek yoksa kahve varken kim neden çay içsin..
Ya böyle mental olarak bi rahatlama etkisi vetiyo kendini daha rahat ve huzurlu hissediyosun şahsen bende öyle oluyo
Kahve gibi keyif verici bi içecek,
Herkes anlamaz çay aşkı başkadır 😂
Çok boş beleş bir içecek ya
Bilmem ben sadece kahve içiyorum
Ben hic sevmem icmemde
Kahve varken çayın adı gecmez😅
Mutluluk huzur rahatlatıcı başka neye gerek varki
sacma bir sey yaw
Ne bilek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?