Duyuyoruz bazen; çaya aşık, çayyaş kişileri. Nereden bu aşk? Özeniyorum ben de içeyim diyorum, içine beş şeker atıyorum yine acı yine acı =D
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılÇay içmek ayrı bir keyiftir... Çay vazgeçilmez güzel sohbetlerin yanında arkadaştır... Çayı şekersiz içeceksin ki tadını anlayabilesin hafifte demine dokunacaksın yok öyle açıktan açıktan :) Damağın o buruk ve hoş tadı hissedebilmeli... Birazda tomurcuğu oldu mu içinde hoş kokusuyla ayrı bir güzel olur çay... ♥♡♥
14 Yorumla- +1 yıl
Hahaha haberim olmaz mı kahve çeşitleri (sade-sütsüt) ve çay sevdamı çevremdekiler çok iyi bilirler o sebepten haberdarım :)
- +1 yıl
Aynen öylee :D
En İyi Cevaplar
Kahvaltıda börek çörek bunların yanında bence iyi gidiyor.
03 Yorumla
Çay bambaşka bir şey benim için de. Günde 10 bardaktan fazla içiyorum, tadını tam alabilmek için şekersiz içmeni tavsiye ederim. Açık doldurarak başlayabilirsin.
01 Yorumla
Adama bakarım adammı diye lafa bakarım. lafmı diye ocağa bakarım çay var mı diye çay önemli
25 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
51Cevap
- Aile & Toplum konusunda 933 cevap paylaştı.
+1 yılÇay şekersiz içilir tadını alcaksın sen çay değil şerbet içiyosun şeker komasından gitceksin haberin olsun :D
112 Yorumla- +1 yıl
Ahah al işte düz mantık devam o zaman :D
- +1 yıl
Düze tamamla 10 yap :D
- +1 yıl
Yok canım ne alakası var şimdiye kadar gitmediysen şimdiden sonrada gitmezsin :D
- +1 yıl
Aman haa sebebin ben olmak istemiyorum :D
- +1 yıl
İstenmediğim yere gelmem :D
- +1 yıl
Tamamdır :D
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/oz9APb.jpg welcome to ocak awdwadwadwad
22 Yorumla
+1 yılOldum olası siyah çayı sevemedim gitti.. ne buluyolar tiryakiler anlamıyorumki... içsemde imamın abdest suyu gibi olur bide bol limonlu :))
01 YorumlaHic cay ismarlayan adam birbirine kötü olur mu?
https://www.youtube.com/watch?v=I3iu9QXSJgs00 Yorumla
+1 yılsevdiğimin gözleride yeşildi yeşil çay içiyorum çünkü onu hatırlatıyor bana falan mı demeliyiz :)
06 Yorumla- +1 yıl
ne yaşasın peki :D
- +1 yıl
sence ben neyim karakter analizimi yapsana :D
- +1 yıl
o zaman bırak sen o okulu ben çocuk ruhlu biriyim anasınıfı okuduğun halde içimdeki çocuğu göremedin =)
bende çayyaşım günde en az 2 demlik lipton bergamot herkese öneririm
01 Yorumlayanında kek börek bişeyler olursa içerim yoksa boş çay içmeyi sevmem :D
01 Yorumlaacı olsun ki sıcak sudan farkı olsun 5 yerine 2 bardak içiyorum sek içiyorum :)
00 Yorumla
+1 yılBende bir isinamadim kaynatilmis yaprak suyu isde tatsiz bisey bir sevemedim. Sekersizde sekerlide bir seye benzemiyor.
00 YorumlaSevmekse eğer çay, sevilmektir şekeri. Biz çayı her zaman şekersiz içeriz..
00 YorumlaGönül oto konmuşsa demek ki ^^ Yaşam destek ünitesi ♥
02 YorumlaSen cayi sekere kat direk :) bende cok severim ve sekersiz icerim
03 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Eskiden çok içerdim bir 2 aydır falan tek yaşıyorum yapmaya üşendiğimden bıraktım artık içmiyorum :D
00 Yorumla
+1 yıl5 şeker atarsan içemezsin tabi şekersiz içiceksin ki tadını alasın
06 Yorumla- +1 yıl
içersin içersin çok seviyorum ben yaa bak şimdi demliyesim geldi :)
- +1 yıl
demlemek bile hoşuma gidiyor :) bak gece gece senin yüzünden çay demlersem yarın psikologa randevu alıcam
- +1 yıl
dur bir ilk önce kendimden iyice emin oliyim ondan sonra boşuna ne para vercem az daha deliriyim
+1 yılCay candir ya hele birde sigarayla offf keyifitr ;)
00 Yorumlakanka şu durumda senn ile ben kesnlikle kahvaltı yapamayız :D
09 YorumlaOoooooy o ne 5 miiii Yav cay dediğin demli ve şekersiz içilir kuzum :))
02 YorumlaBir zamanlar senin gibiydim ve simdi sekersiz içiyorum nede güzel tadı varmış..
016 YorumlaElektrik ketıl daki su kaynatincaa olmuyo kömür ve odun semawer cayi tadi bir baska
00 YorumlaOğuz Atay
…biz çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını da severiz…00 Yorumla
+1 yılDamagin alisiyo kardesim. bir de ciddi anlamda rahatlatiyo. Tat icin degil cay oldugu icin iciceksin cayi shjajshsjs :D neyse tamam oyle iste
00 Yorumla
+1 yılÇay sevilmez mi bea :( senin demlemende bir sorun vardır
00 Yorumla
+1 yılSana verebileceğim pek bişey yok aslında;
Çay var içersen,
Ben var seversen,
Yol var gidersen.00 YorumlaÇay veren insan hiç kötü olur mu Mecnun? Haniiii bana çay erdellll abi çay bana :)
00 Yorumlayaninda sinirsiz seker doyuruyo zaten 50 kurus napak su mu icek :D
00 Yorumla
+1 yılKarşında bir demlik çayı şekersiz icmeni gozlemek isterdim
..024 Yorumla- +1 yıl
Bende icirirdim emin ol :))
- +1 yıl
Sekersiz ve limonlu :D
- +1 yıl
Kütüphane de mi :D
- +1 yıl
Hadiii :) öneride bulundun gittin :p cevap ta vermedin alındım ama :D
- +1 yıl
Neden limonlu şekersiz bir demlik çayı icmeni gozlemek istiyim :D lafa bak Çok acilmiş cidden. :D
- +1 yıl
Onyargilisin... neden karsisin. .
- +1 yıl
Devamı gelmedi ama :D
- +1 yıl
Ya tamam haklısın da evleniriz de ama hem isim yok hem askere gitcem hem ailevi sorun var. Dinimizin günah dediği durumları yapmiyoz el ele tutusma bile yok. Ama sen yanyana siniz dersen haklısın ama öyle aşırı kalabalık değil de yine insanların olduğu ortamlara gidiyoz
- +1 yıl
Ayrica gece o saatlere kadar da uyumamakta dinimize göre uygun değil.
- +1 yıl
şimdi mantiken gidelim. sonuçta islamdan herşeyin bir mantıklı gerekçesi var. + ilim zaten ALLAH'ın emri. biliyorsundur ki dinimizin temel taşı namazdır. namazların büyük bir kısmıda gün içerisinde.. ki geceyi ibadetle geçirirsen bile gün içerisinde 2 kez uyumak mekruhtur. geceyi ibadet ile geçirip sabah namazını kılıp uyursan farz namazı olan öğle namazını kaçırma ihtimalinde olabilir. + mantık yönü şöyledir ki bana göre güneşi yaratan Rabbim gündüz ondan faydalanmamız için yaratmıştır. Sabah ezanına eklenen kısımda ESSELATÜ HAYRUN MİNEN NEVM NAMAZ UYKUDAN HAYIRLIDIR var. demek kisabah namazından önce biraz uyumak gerekir.. :)
- +1 yıl
nerelerdesin :)
- +1 yıl
Buradayım. Sabah güneş doğduktan sonra uyusan bile ikindi 16.13 te okunuyor. El insaf bir insan 9-10 saat uyumaz ki =D ayrıca ben 2. Öğretim öğrencisiyim mecburen gündüz uyumam gerek. Gün içerisinde 2 kere ıyumanın mekruh olduğunu ilk kez senden duyuyorum. Peygamber Efendimiz (sav.) Öğlen uykusuna yatarmış. Öğlen yarım saat uyumak sünnettir. Zaten gece namazı da en az bir yarım saat uyumadan kılınmaz.
- +1 yıl
Öyle bir mecburiyet yok. dersin en fazla 10nda biterde.. neyse bende aynı şekildedm 4 sene :)
- +1 yıl
Hergün tekrar mi yapıyorsun :)
- +1 yıl
Msjdan niye cevap vermiyorsun :)
- +1 yıl
Önemli değil. tekrar gönderirim :)
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılçay güzel keyifli ve dinlendirici. şekersiz içerim.
00 Yorumla bir gün çay içelim seninle, çaylar benden manzara senden olsun …
04 YorumlaAile & Toplum konusunda 748 cevap paylaştı. Çay iyidir ya. Ama nescafe candır.
012 Yorumla
+1 yılbu konuyu çay içerek tartışalım...
01 YorumlaÇayın memleketinden olduğum içindir :D
07 Yorumla
+1 yılalışkanlık rahatlatıyor insanı :)
00 YorumlaKanımda var^^
1 gün içmiyim deliririm.01 Yorumlabizde bilmiyoruz valla
00 Yorumla
+1 yıl5 şekerli çaymı içilir komayamı sokcan kendini.
03 Yorumla- +1 yıl
Tad alıyonmu bağli :D bence zorlama sen çay içmeyi bırak
Sigarayla muhteşem gittiği için olabilir :D
04 YorumlaÇayı çok sevdiğimi kim söyledi?
06 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇayı oldum olası sevmem hiçbir lezzet alamıyorum
00 Yorumla
+1 yılDaha şimdi bir demliği bitirdim valla :)
00 Yorumla
+1 yılçay ve kahve ikisinide hiç sevmem
00 YorumlaÇünkü çay da beni seviyor.
06 YorumlaTein var içinde keyif veriyor.
02 YorumlaMşllh çay çay olmaktan çıkmış şerbet içiyorsun
01 Yorumlakahve varken çay kim be :D
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılİçimi ısıtıyor, içimide yumuşak.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. çalışan kesim çay sever, içer
00 Yorumla
+1 yılevet acı ve buruk bir tadı var. haftada 1 belki
00 Yorumla
+1 yılÇünkü bize dadaş derler müdür
01 Yorumla- +1 yıl
hele dadas hosmisen hemseri candir :)
kitap veya derslere bakınca uzun süre
iyi gidiyor01 Yorumla
+1 yılniye sevdiğimi bende bilmiyom :D
00 Yorumlayoğurtlu pilav sonrası içilen çay iyidir
00 Yorumla
+1 yılçaysı hayat yerın dıbıne batsın çok severım:D
00 YorumlaÇayı neden bu kdar sevmiyorsub
01 Yorumla
+1 yılGünde 20 bardak civari içiyorum
04 Yorumla- +1 yıl
Ama hiç su içmiyorum
- +1 yıl
Biliyorum ama su içemiyorum nedense
Ali Adnan dan dolayı :d
00 YorumlaÇay evlattır ya, içilmezmi..
00 Yorumla
+1 yılKank ard arda 11 bardak içmiştim
00 Yorumla
+1 yılNe çayı ya ben kız seviyorum
00 Yorumla
+1 yılcay candir caysiz bir gun dusunemiyorum ben :)
00 YorumlaDinlendiriyor.
00 Yorumla- Devamını Gör (11)
Devamını Gör(56)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar