Çayı neden bu kadar çok seviyorsunuz?

Duyuyoruz bazen; çaya aşık, çayyaş kişileri. Nereden bu aşk? Özeniyorum ben de içeyim diyorum, içine beş şeker atıyorum yine acı yine acı =D
Çayı neden bu kadar çok seviyorsunuz?
Cevapla