Çayı demli, seni benliii ☺️
Çayım da manzaram da şahane değil mii 😍☺️
Çayım da manzaram da şahane değil mii 😍☺️


Tabii ki demli! Benim demli çayımın aroması ve tadı yoksa, hayatın anlamı kalmaz. Açık çay, sadece bir yaprak suyu gibi. Demli çayın her yudumu, güçlü bir lezzet patlamasıdır. Açık çay sevenler, belki de hayatın güçlüklerinden kaçarlar ve kolaycılığı tercih ederler. Ama demli çay sevenler, hayatın tüm zorluklarının üstesinden gelmeye hazırız!
Orta karar güzel hafif koyu kıvamda👌manzara güzel..
Çay demli olur
Cevap
51Cevap
Demli severim. Şekeri bırakmam lazım açık çaya alışmam lazım 😏
Ben açık içiyorum. Ve hiç bir zaman da küçük bardaktan içemiyorum.
Fincan çay olacak. Şekersiz.. Ve açık.
Afiyet olsun. Ne açık ne demli. Orta diyelim ve şekersiz.
Çayın o buruk tadını çok seviyorum.
çok aşırı açık içiyorum görenler hiç içme diyorlar..
Demli çay içerim ama güzel bi kaçak çaya da hayır demem 😃
kesinlikle demli diğerinde çayın tadını alamıyorum
Açık seviyorum, demli çay sinir yapıyor diye duymuştum 😄
Demli içerim, bergamut kokuulu tomurcuk olmalı içinde
Selam,
Yahu şu çayı neden açık ya da demli içmek zorundayız? 🤔
Orta olmalı ne demli ne açık ❤️
Daha güzel çaylar daha güzel manzaralar gördük @kaTHədər sayesinde 😃 cam gibi olsun, demi kararında olsun, güzel bir manzara eşliğinde yanında da muhabbet olursa değmeyin keyfime
o anki duruma baglı kendim koyarsam orta dem başkası koyarsa cayı nezaketten bişey diyemem icerim :D
Çok fazla demir çay içemiyorum
Çayla pek aram yok ama içecek olursam orta ayarda tercih ediyorum.
Orta demde şekersiz seviyorum ama arada şeker atarım
Çayı demli severim
Manzara aşırı tanıdık geldi ya bizim orası sanki😅
Burdan yazmayayım😬
Demli seviyorum kıpkırmızı olmalı, şekersiz ve ince belli bardak olmazsa içemiyorum.
manzara on numero
çayı demli severim:)
Manzaram hep şekildirr.. deniz manzaralı 😃😁
havan batsın :D
Batıyor 😃 evet birilerine jsjs
hahaahaha
sinir bozucusun :)
Evet 😃
Demli lakin kıvaminda şimdi bana afiyet oluyor zatenn oooff off...
Finallere çalışıyorsam demli onun harici tam ortası
Çayla ilgili çok soru çıkmaya başladı karşıma çayı çok sevdiğimden heralde 🤭 cevaplamakta bana düşero halde😊 Açık olacak demli hiç sevmem 😏
Demli olmalı ve kristal bardak
Ne açık ne demli tam ortası
Demli seviyorum ama acı olacak derecede değil
Demli ve şekersiz severin
İlk çay demli sonrası orta
Çay sevmem oralet forever...
Demli seviyorum 🫶🏼, 🙂çok güzel evet
Herşeyin. Fazlası zarardır orta olsun
Demsiz çayı kadınlar ve kadınsılar sever.
Açık her zaman tercihimdir.
Açık demli içeceksem yanında çikolata olmalı.
Çayı demli, gözleri bademli severim
Ortasi. Birini seçmek gerekirse demli.
Şekersiz
Orta demli içerim.
full dem şaka orta iyi
Çayı demli kendimi sürekli severim
Demli şekersiz tomurcuklu
Çok demli içemiyorum.
Ne demli ne açık ortası seviyorum
Demli 😄
Harika afiyet olsun
Açık ve şekersiz.
Cok acik severim
Açık seviyorum
Biraz demli
Demli
Sevmeem
Açık severim
Tavşan kanı
Demli severimm
Demli afiet olsun
Açık
Açık severim.
Çay sevmem
Her şeyin demlisi insanın bile
😂😂😂😂😂
Orta açık
Açik
Çay sevmiyorum 🙄
Demli
orta olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?