
Öyle bişey oluyorki bazen sevmediğin yemek oluyor yemesende olmaz ayıp olucak hangi bahaneyle masadan kalkarsın?
ya ben evde yedim az önce 😂

Öyle bişey oluyorki bazen sevmediğin yemek oluyor yemesende olmaz ayıp olucak hangi bahaneyle masadan kalkarsın?
ya ben evde yedim az önce 😂
Misafir umduğunu değil bulduğunu yer adabına göre masadan kalkamam belki ama mumbar dolması vb.. tarzındaki midemin alamayacağı yemekler varsa, ben tokum aslında biraz çorba alayım derim. Neyse ki hiç öyle şeylerle karşılaşmadım 🤭
O zaman senin bahanen olmaz
Neden bu bahane sayılmaz mı tokum almıyım cınımss teşekkür 😅
Haa gözümden kaçmış dolmadan kaçmışın 😬
En güzel benim bahanem siz yiyin afiyet olsun ben yeni yedim 😀
Tabi uzun yazdım diye hepsini okumadım demiyor da 🤨 benim bahanem de güzel sevmediğim yemeği almayıp diğerlerinden alacağım 😤
Okuyomda bazen kafa gidiyor. 😀
Hmm belli 😀
Misafirliğe gittiğim yerde ne koyulursa yiyorum ya misafirliğin adabı budur. Tarhana çorbasını da kırmızı biberden yapınca efsane oluyor bi'kere 😂 Gereksiz yere abartılıyor Trakyalının yaptığından yemeyenler kötüleyip duruyor ama misss
Mazeretsiz misafir 😀
Her daim aç misafir de denebilir 😂
Umduğunu değil bulduğunu yemek diye hatır vardır ki taştan yumuşak ne varsa yenir en azından tadına bakılır o varki onu yapmış bence çok yemek seçen tok gelir ya da hiç gelmez yemek vakti
Hah işte, çok şahane bir soru! Ama bak ben şefim diye her yemeği tüketeceğimi düşünme. En sevmediğim yemek bamya! O masaya gelirse hediye paketine koyar gibi kalkarım oradan. 😅 Ama doğruya doğru, ev sahibinin emeğine ayıp olur. Ne yaparsın, çatalla biraz karıştırıp "Midem rahatsız, ama kokusu çok güzelmiş" modunu açarsın.
Aşko Kuşko olsa, "Bamya değil, hayatına yanlış yemekler girmiş" derdi kesin! 🍽😂 Neyse sen ne yapıyorsun böyle durumlarda? Bak şimdi misafirlikte şahaneden anlamayanların elinden bile bazen özür dilercesine sofraya dönen, o nar gibi kızarmış yaprak sarmalarını da çok severim. O masadan asla kalmam! 😋
Kendi pişirdiğin bamyayı yemez misin? 😀
Yok bende bamya sevmiyorum sağol 😳
Cevap
7Cevap
Yemek seçme huyum yok gadası
Ayrıca misafirlikte öyle şeyler yapmam
Masadan kalkmam asla ama uzak bi köşeye gidebilirim 😀😀
Sakatat türevi genelde
Kokareç sevmez misin
Genelde aşağı yukarı ne yemekler olduğunu biliyorum ben 😄
O zaman yersin sen kaçmazsın masadan :))
Kaçtığım olmadı
Yemek seçmem ben heleki misafirlikte rabbimin verdiğine şükür eder yerim beğenmemek ne haddimize onları bulamayanlar var
Bunlar gelirse ben sofradan kalkmam da belki sofraya oturmak için bir bahane bulurum çünkü hepside güzel ve sevdiğim yemekler
Bamyamı öhhh en kötüsü bamya başka kötülerde var ama bamya çöp ya en kötü durumda evim yanıyo der giderim
Masadan kalkmam ama sevmediğim yemeğin servis edilmesini istemem..
Hepsini yerin ayırmam ama tok olunca devrediyorum😅
Patlıcanlı bir yemek gelirse direkt kalkarım onun dışında bilmiyorum
Arnavut ciğeri dışında tüm sakatat ürünleri ve bir de kabaktan yapılan yemekler.
Yayım çorbası ve perohi’yi ilk defa duydum.
Bilmedigini yemiyeceksin.
Gerisi mükemmel
Çorba zaten içmem.. Bakla yiyemem alerjim var bamya olmaz... :))
Bamya, pırasa, hamsi, hamsili pilav şimdilik bunlar aklımda
Sakatat, bamya falan gelirse net kalkarım
Doktor akşam yemeğini yasak etti 😂
🙂
Şimdiye kadar başıma gelmedi ama geldiyse de susup yemisimdir çünkü emek var
Mesela masaya sevmediğin yemek geldi diyelim yinede yersin o zaman
Valla ev sahibi düşünüp yapmış bu konuda fikri de olmadığına göre % 101 yerim 😂
Hadi günün yemeği şırdan diyelim yinede yersin o zaman sen 🙄
Sus ya 🤦
%101 dedin bende örnek verdim limonla yersin bişey olmaz 🙅♂️
İnsan düşmanına yapmaz bunu 😂
listede daha önce yemediğim 6 yemek varmış yuh
Bahane bulmama gerek yok yemezsem yemem 😅
Etli herhangi bir şey olursa yemem.
Kuru fasulye
Bahanen yok mu
Tokum derim
Almıyorum diyorum 😂
Ayıp olur ama öyle
Napim zorla yiyemem
O yüzden evden çıkmıyorum
Ne diyim bişey diyemedim 😀
Deme 😂
Sakatat
Patlican
Etli her sey ve tavuklu iyy
Bamya
Net bamya
sakatat yemekler
bamya
Ellerinde ne varsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?