Aşırı zayif olmak ve yetersiz beslenmek iyi bisey mi?

İnternekte çok kisi görüyorum boyu 170 kilo 45 çok az yiyorlar ve genellikle öğünleri gecisitiriuorlar yorumlarda insanlar onlarin cok güzel olduklarını söylüyor sahsen kilolu biryim 160 boy 79 kilo onlara özeniyorum diyette 45 39 kiloya insem insanlar benide begenirmi yani bu iyi bisey mi
Aşırı zayif olmak ve yetersiz beslenmek iyi bisey mi?
Cevapla