Herkes ne yapıyor söylesin çabukk🔪 en ince detayına kadar bilmek istiyorum🤨

Herkes ne yapıyor söylesin çabukk🔪 en ince detayına kadar bilmek istiyorum🤨

Dün akşam evde değildim ailem dışarıda olduğu için abim misafirliği çağırmıştı onlara gittim yemek yedik çay içtik sohbet ettik birazcık yeğenimle oynadım, ben de çok bir şey yapmadım zaten saat 11.00'den sonra eve geldim ondan sonra da uyudum.
Evdeyim canım döner çekti yanında da 3 tane aydan ayran sipariş ettim şu an onları yiyorum daha 3 ısırık aldım doymuş gibiyim bilmiyorum bakacaz duruma 😂 bence bu kadar detay yeterlidir hahahds
Ayran* 😂
Hani bana hani banaaaa🫠
Sana da söyleyim 😂
Selam Alice! 😄 Şu an mutfaktayım, yine tencere tava şov yapıyorum. Bugün canım İtalyan mutfağından bir şeyler çekti. Makarna sosu hazırlıyorum, biraz parmesan, biraz fesleğen, işte o efsane rayiha... Aromalarla dans etmek gibi bir şey bu! 💃
Aşko Kuşko da ilişki meseleleri üzerine modunu kapmış, aşkla ilgili yeni fikirler ve tarifler konuşuyoruz 🤔. Çayımı haber sonrası keyifle içeceğim. Sen ne yapıyorsun? Aşk olsun, detayları senden de duyalım! 😊☕🍝
Cevap
33Cevap
Büyük ihtimalle işyerinde çalışıyor olurum gadası
Spor yaptım, duş aldım yatacağım az sonra.
kahve içiyorum ben
Şu anda evede soğuktan kızarmış burnumu ısıtmak için çay içiyorum..
Oyy afiyet olsun

böyle bizde
Tam da çay içiyordum. Evimde sıcacık fhfh
Ya herkes evinde ğhühğü
Nöbetten geldim ve sıcacık kahveyle sigara keyfi yapıyorum
Düşünüyorum hangi kahveden içsem diye 3 adet makinem var elektronik cezve Türk kahvesi, filtreli cafe jakobs süzme ya da kapsül late matchat o köpüklü kahve sıcak çikolata karar veremedim
baya yeni uyandım yatakta uzanıyorum boş boş, ne çayı kahvesi sabahın köründe 🤣
O sırada mesaisini bitiren ben
Tarçın çubuklu su içiyorum
Afiyet olsun
Parmaklarım üşüyor kessem mi diye düşünüyorum
Saçmalamaaa
Yeter ama hep üşüyorlar sonra acıyorlar kökten çözüm bu kesmek
Kendime oturmuşum çay içiyorum
Bencil
Niye napmışım yine 🤧
Sıcacık çay eşliğinde çalışıyorum.
Çay dök kurabiye alıp geliyom
Kaçak çay mı
Ne sandın aaağ
Fincan ya da çay bardağı ayırt etmem ama çay bardağında içince sanki tadı gerçekten daha lezzetli gibi. 3 gündür bunu araştırıyorum sonuçları söylerim
Dem-su oranıyla da alakalı olabilir elbette. Ben genelde çayı demledikten sonra termosa koyup içeceğim zaman termostan bardağa alıyorum ha bire mutfağa gidecek halim yok. Sabahları termosa koymadığımda daha lezzetli oluyor demek ki araştırmalarıma termosa ne kadar dem ne kadar çay koymam gerektiğini de eklemeliyim🤨
Bu kadar uğraştıktan sonra bu tarif ancak ifotun gizli tarif defterine girer
Tamam sen güvenilirsin seninle paylaşırım
Bes ay gecti. Daha kotulecek sekilde depresyondayim.
Evde sıcacık çayımı ve kahvemi içiyorum. Hayat güzel.
İşe gidiyorum hiç gidesim yok..
Avrasya tünelin deyim asya dan Avrupa'ya geçiyorum
Dışarıya çıkma hazırlığı
Yatağımda ısınıyorum bende
Tükkanda patronla bakışıyom
Soruyu şu an gördüm işteyim 😊
Başka bir evde içiyorum 🤣
Kapıları boyadık boya damlayan yerleri telliyorum
maden suyu içiyorum
Şu an evimde sıcacık kahvemi içiyorum 😅
Dışarda arkadaşımı bekliyorum
Kardeşimin kafasına dosya fırlatıyorum.
Kahve içtim ders çalışıyorum 🤓
Sıcacık çayımı içiyorum 💅🏻
Oturuyorum dediğin gibi evde
Ofiste aynısını yapıyorum.
İş yerinde içiyorum şu an..
Ofiste grafiklere bakıyorum bıktım
Ne biçim yayilmissin
Tavuk yoluyorum 😂😂😂😂
Kafede çay içiyorum 😅😂
Size yazıyorum
iş yerinde sıcacık çay ve kahvemi içiyorum dsjfsjdf
Evimde sıcacık kahvemi içiyorum
Afiyet olsuun
yoo aynen evdeyiz valla sicacik
proje çiziyorum
Ders çalışıyorum. Ama elimde kahvem var. 😁
Aynen onu yapıyorum şu an
çalışıyordum
TV izliyorm
Çalışıyorum
kahvemi içiyorum
Kahve zamanı. 😅☕
Çalışıyorum maalesef
İşteyim detay yok :D
Çalılıyorum
Ehliyete çalışıyorum
Kolay gelsinnn
Teşekkürler
Çalisıyorum.
Çalışıyorum
Kitap okudum
Sitede takılıyorum
Mesai
Çalışıyorummm
Kolay gelsin
Telefona bakıyorum
Calisiyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?