Yeme & İçme En sevdiğim günün akşamında kendime kahve içiyorum. Siz ne yapıyorsunuz? Nadıyekrhn Takip Et Master Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 07 Yapay Zekaya Sor ☕📺❤️Cumartesi akşamlarını severim kahve Güldür Güldür daha ne olsundu. Siz ne yapıyorsunuz En sevdiğim günün akşamında kendime kahve içiyorum. Siz ne yapıyorsunuz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 11 ay Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Afiyet bal şeker olsun 😍 bende kahve sigara içiyorum şimdi 1 5 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Teşekkür ederim ❤️ u Barış_LonelyForever 11 ay Rica ederim <3 u Barış_LonelyForever 11 ay bir dondurma sorusu da gelir mi :D Nadıyekrhn 11 ay Gelsin mi 😀 u Barış_LonelyForever 11 ay Gelsin abla özledik :D
Sadbut_true Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 98% 11 ay Şu kahve gibi düzgün duramayan o kadar çok insan var kii 1 2 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Dize getiriyorum Yorumla Sadbut_true 11 ay İnsanları da mı? Yorumla
payiz_demsall1373 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% 11 ay Kendime; 😍 kaçak çay ile Bitlis tütünü içiyorum balkon da 🙃 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 11 ay Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ben de genelde kahve ve tv 1 0 Yorumla
Oxseli Takip Et Guru Yaş: 32 11 ay Serin balkonda şehir manzarasına karşılık sigara keyfi yapıyorum bende 1 0 Yorumla
u seanfey Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 11 ay Yeme & İçme konusunda 349 cevap paylaştı. Kahve içiyorum ve afiyet olsun hayırlı geceler 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Teşekkür ederim Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 11 ay 4-12 vardiyası nedir bilir misin 1 4 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Bilmiyorum Yorumla SülfürükAsit 11 ay Afiyet olsun ☕ Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Kolay gelsin Yorumla SülfürükAsit 11 ay Teşekkürler 🤗 Yorumla
proboyman Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% 11 ay Afiyet Dinlenmece sessiz karanlıkta 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Sağol Yorumla
serdarcihan5 Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 99% 11 ay afiyet olsun eşin yok mu 1 4 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Lazım mi Yorumla serdarcihan5 11 ay haha yani bazen lazım olabilir Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Lazım olunca yaz göndereyim Yorumla serdarcihan5 11 ay haha bana lazım değil canım ama sana bazen lazım olabilir yatakta Yorumla
Ergun7741 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 87% 11 ay Başkasına içemezsin zaten 1 2 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay 😀😀 Yorumla Ergun7741 11 ay 😂😂 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 11 ay Yakışır, enfes görünüyor 1 2 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Eyvallah Cevap sahibi 11 ay Bol köpüklü kahvenin görüntüsü bile rahatlatıcı 😇
AskeriiMühendisssz Takip Et Xper 7 Yaş: 30 11 ay Bende kendime kahve içiyorum 1 4 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay En güzeli Yorumla AskeriiMühendisssz 11 ay Tabi kdkd sende içiyon afiyet olsun Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Teşekkür ederim sanada afiyet olsun Yorumla AskeriiMühendisssz 11 ay Sağol Yorumla
bylock28 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 11 ay Bende bana içiyorsun sandım 1 1 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Yok ma kendime içiyorum 😀 Yorumla
göklerdengelenşey Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 11 ay Afied olsun apla. 1 6 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Abla deme 😀 Yorumla göklerdengelenşey 11 ay Ne diyeyim mahmut mu diyeyim 😂 Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Hiçbir deme sen 😀 Yorumla göklerdengelenşey 11 ay Abla deme lazım olur mu diyeceksin yoksa :d Yorumla Nadıyekrhn 11 ay Yok demeyeceğim ama sen deme😀 Yorumla göklerdengelenşey 11 ay O zaman abla demeye devam ediyorum abla :d Yorumla
Ustabilirkişi Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 100% 11 ay Afiyet olsun. Bende burada takılıyorum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Afiyet bal şeker olsun 😍 bende kahve sigara içiyorum şimdi
Teşekkür ederim ❤️
Rica ederim <3
bir dondurma sorusu da gelir mi :D
Gelsin mi 😀
Gelsin abla özledik :D
Şu kahve gibi düzgün duramayan o kadar çok insan var kii
Dize getiriyorum
İnsanları da mı?
Kendime; 😍 kaçak çay ile Bitlis tütünü içiyorum balkon da 🙃
Ben de genelde kahve ve tv
Serin balkonda şehir manzarasına karşılık sigara keyfi yapıyorum bende
Kahve içiyorum ve afiyet olsun hayırlı geceler
Teşekkür ederim
4-12 vardiyası nedir bilir misin
Bilmiyorum
Afiyet olsun ☕
Kolay gelsin
Teşekkürler 🤗
Afiyet
Dinlenmece sessiz karanlıkta
Sağol
afiyet olsun eşin yok mu
Lazım mi
haha yani bazen lazım olabilir
Lazım olunca yaz göndereyim
haha bana lazım değil canım ama sana bazen lazım olabilir yatakta
Başkasına içemezsin zaten
😀😀
😂😂
Yakışır, enfes görünüyor
Eyvallah
Bol köpüklü kahvenin görüntüsü bile rahatlatıcı 😇
Dizimi izliyorum yaninada soguk kahveee 😋
Bende kendime kahve içiyorum
En güzeli
Tabi kdkd sende içiyon afiyet olsun
Teşekkür ederim sanada afiyet olsun
Sağol
Bende bana içiyorsun sandım
Yok ma kendime içiyorum 😀
Afied olsun apla.
Abla deme 😀
Ne diyeyim mahmut mu diyeyim 😂
Hiçbir deme sen 😀
Abla deme lazım olur mu diyeceksin yoksa :d
Yok demeyeceğim ama sen deme😀
O zaman abla demeye devam ediyorum abla :d
Afiyet olsun. Bende burada takılıyorum.
Oturdum yemek tarifi bakıyorum
Dinleniyorum
Dinleniyorum
Taytın ve de sen. Eşsiz halin ha 😬
Kola iç
Oturuyorum