Yine ben kendime kahve içiyorum, siz ne yapıyorsunuz?

🌸🚬🎶
🌸🚬🎶

12 olmadan içeyim de yarına içmek için çok kahvem olsun😀

Yine ben kendime kahve içiyorum, siz ne yapıyorsunuz?
Cevapla