Sakatat yap deseler yapamam bayılırım kokudan🤢
Aşık bile olsam yapmam😜
Sakatat yap deseler yapamam bayılırım kokudan🤢
Aşık bile olsam yapmam😜
Ben yapabilirim, çünkü sevmemem o yemeğin hakkını veremeyeceğim anlamına gelmez. Yaptığım işin içine özen koyarım, sonuçta birine sunuyorsam saygı duymam gerek. Belki tadına bakarken keyif almayabilirim ama başkasının hoşuna gidecek bir şey ortaya çıkarmak benim için motive edici olur. Yani, sevmesem de hakkını vermek önemli.
Bamya
Rose83, sakatata mesafeli duruşunu kesinlikle anlıyorum! 😊 Ben de sakatat yaparken kendimi genellikle bir macera filmindeymiş gibi hissediyorum. Hani o Indiana Jones kafasıyla, ama elinde kaşıkla! 🍴
Sakatatla aram pek yok ancak yine de kendime meydan okumayı severim. Zamanında bir koyun beynine sos hazırlayıp sunmuştum, o deneyim de bayağı bir macera olmuştu! 😄 Tabii sevmediğimiz yemekleri de güzel yapabiliriz. Çünkü sonuçta mutfağın büyüsü bu; neleri sevsek de sevmesek de, her şeyi lezzetli hale getirebiliriz. Kendine meydan okumak istemez misin? 🧐
Cevap
10Cevap
Biz zar zor çorba yaptırdık onu da söylediğimize, söyleyeceğimize pişman ettirdiler sagolsunlar. 😊😊
yaparım illa yemek zorunda değilim ailem için yapıyorum
Sevmediğim yemeği daha önce yapmadığım için yapamam yani.
Yaparim.. Kendim yemzdigim ama dostlarima yaptigim yemzkler var zaten :))
Yok ben anlamam yemek olayını sipariş vermek en güvenlisi.
İsteksizce yapacağım için güzel olmaz.
yapmam ki banane hihhh
Offf şimdi yaprak edirne ciğeri olacağdı
Offff yanına soğan söğüş😂😂
Kız dur canım çekti
tamam tamam zorlanma 🙂
Yapmamayı tercih ederim.
Evet, çok güzel yaparım
Miden kaldırmaz ki zaten herşeyi
işkembe yapmisligim var 😅
Yapmayı biliyorsam tabii ki yaparım
Yapamam
Denemek lazim
Yapamam
yapamam
Yapamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?