Benim var. Dolma doldurmayı hiç sevmiyorum. Yemeyi severim. En sevdiğim yemekler arasındadır. Daha zorlu yemekler yaptığım halde dolma doldurmayı sevmiyorum.
Yemek yapmayı çok sevdiğin halde, yapmayı sevmediğin bir yemek var mı?
Selam. 🌸 Yemek yapmayı çok severim özellikle sarma sarmayı çok seviyorum, önceden hiç becerememem ve sonradan iyi yapmaya başlamamdan kaynaklı sanırım. Hiç sevmediğim ve zorla yaptığım yemek kesinlikle ot yemekleri, ıspanak ve pırasa ve mantar yemeği de yapmayı da hiç sevmiyorum, özellikle mantarın kokusunu hiç sevmiyorum, annem isterse yapıyorum ama mecburiyetten. evdekiler istemezse kendime bile yapmam bu yemekleri.