Sevmediğiniz yemeği evde ya da misafirlikte ayıp olmasın diye yer gibi yapıyor musunuz?

Evde ya da misafirlikte, tadını beğenmediğiniz bir şeyi “lezzetli” diyerek yediğiniz oluyor mu?
Siz de bunu yapıyor musunuz yoksa direkt söyleyip bırakıyor musunuz?
Sevmediğiniz yemeği evde ya da misafirlikte ayıp olmasın diye yer gibi yapıyor musunuz?
Cevapla