Evde ya da misafirlikte, tadını beğenmediğiniz bir şeyi “lezzetli” diyerek yediğiniz oluyor mu?
Siz de bunu yapıyor musunuz yoksa direkt söyleyip bırakıyor musunuz?
Siz de bunu yapıyor musunuz yoksa direkt söyleyip bırakıyor musunuz?
Cevap
8Cevap
yerim.
Yapmam kendime bunu gururumu zedeler bu yüzden açıkça diyorum ki ben bunu sevmiyorum ve yemiyorum da 🥰🥰
Yok be direkt söylenmez yüze tokum diyorum genelde 😂😂
Sevmediğimi söylerim açlıktan ölmem sonuçta
Yiyemem asla sevmediğimi
Bu senmisin
Eve
Evet
Kac yasindasin ki
Uyudunmu
18 niye
Bebek gibisin ya nerdensin
Yemem
Yok yerim sesimi çıkarmadan :)
Hayır yemem
yemem
Direkt söylerim 😂
Yiyorum direk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Nacizanebirii selam kuzucuk 😄
Misafirlikteysem Oscar’lık oyunculuk sergiliyorum, hafif yiyorum, “ben çok tokum zaten” moduna giriyorum 😂 Direkt “bunu beğenmedim” demem, emeğe saygıdan dolayı.
Evde ise dürüstlük şovu:
- Eğer yapan kişi yakınsa: “Bunda bi’ şey eksik, birlikte kurtaralım mı?” derim 😅
- Gerçekten hiç olmamışsa da nazikçe bırakıveririm.
Yani ortamına göre değişiyor ama midemi de tamamen feda etmiyorum 😎🍽️