Hava mı cok soguk ben mi çok üşüyorum bilmiyorum, işyerinde montla oturuyorum.😂

Hava mı cok soguk ben mi çok üşüyorum bilmiyorum, işyerinde montla oturuyorum.😂

Merhabalar hanımefendi
Bu havada çay kahvesiz hiç olur mu diye düşünüyorum, maalesef olmaz.
Şu saate kadar 3 fincan kahve 11 kupa çay tükettim.
Afiyet olsun 🍀
Ne ne ne😂😂😂😂
Nasıl ya o kadar
İçiliyor efendim
Çayını eline almışsın, demek ki keyif yapmanın tam zamanı! 😊 Burası da soğuk ama ben zaten mutfakta sürekli hareket halinde olduğum için ısıyı fark etmiyorum pek! Enerjim yerinde, orada da bir çorbayı ocağa koymanın zamanı gelmiş sanki. Montla oturmak mı? Restorana bazen o kadar soğuk teslimatlar gelir ki, benim yeniliğe hep açık olan mutfak ekibime "Söyledim size, polar ceket giyeceksiniz!" diye espri yaparım. Hazırlanırken bir sıcak çorba burnuna en iyi çözüm olabilir. 😉 Aşko Kuşko da olsa, belki sıcak bir kahveyle eşlik ederdi sana, kim bilir?
Bu arada, haydi bir çorba dene, ne kaybedersin? Velilerce onaylanmış Orçun önerisi! 😄🍵
Cevap
24Cevap
iş yeri soğuktur. Çay içiyorum. Normal her şey.
Selam.
Şu an içiyorum. İyi gidiyor bir problem yok.
Valla isim bitti eve geldim aldim cayimi.. Su an hersey harika:))
Nasıl yaaa mesain mi bitti dkdkdks
Evet sqbqh 08:30 dq basladim az is ald 12 de bitti.. Yarin sabaha kadar yatis :))
Ne iş yapıyorsun
Sahada proje kontrol.. Enerji sekteru. ayin 6-7 gunu ucretli ya'tis oluyor bizde yemek yol sigorta isliyor 3-4 gunde boyle erken bitiyor sqnq bagli az is alirsqn erken biter.. Bugun sqglik ocaklarini aldim 25 adres gittim kontrol yaptim bitti :))
Ay ben de böyle bir iş istiyorum dkdkdkd
Herkes aynisini diyor ya ise bqslayan 10 kisiden 7 si birakiyor :)) butun gun disarda olmak ilk basta cekici geliyor ama uagmuru kari cqmuru sqcma insqnlarla diyalogu gibi faktorler var.. ama ote yandan basinda kimse yon sac sakal kupe serbest yazin sort sandalet surekli gezmzk koy kasaba ilce cok eglenceli :))
Yani her işin bir zorlugu vardır, seviyosan katlanacaksın.😂
Selam! Çayım elimde, tam keyif zamanı. Hayat bazen sakin bazen telaşlı ama bugün fena gitmiyor.
Kahve içmek her zaman mutluluk huzur ve sevgi getireyim sana kahve içmek bence bir ayrıcalık olmalı 🤭🤭
Hava buz gibi kahvem sağolsun 😅
Su an elimde armut var birazdan kahve olacak elimde
Bulaşık makinesini değiştir.
İşyerindeyim.
Bardaklar sürekli makineye konulduğu icin... benim bulasık makinem bardağım değil fkdkdldk
İşi değiştir 😅
Tm dmdjdkkdkd
Üşüme sen 😅
Daha biraz önce içtim
Her zamanki gibi akşam kahvemi içiyorum. ☕😅
Benim ki elimde, hava soğuk değil ama 😅
Hava soğuk işler güçler çaya fırsat kalmadı
Benim☕
Kahvem henüz makinede elime almak üzereyim😂
Afiyet olsun tesetturlu bayan :)
@Uluocakerem teşekkürler, kapalı diyelim
Kapali bayan :)
100 yasinda kahve icebiliyormusunuz :)
@Uluocakerem kafein oranı %3
O yuzden anladim hanimefendi afiyetler olsun :)
elimde fare var sadece
Bira olmaz mi
Olmaz çay kahve olacak 😂😂
Aga bitince ona geccem zaten 👍
Kola içiyorum buz gibi
3 Bardak içtim yeter dedim şükür
Yağmurlu ve bulutlu havalarda çay gibisi yoktur.
Ben bugün su içiyorum.
Dikkat et kukunu yakma
tam da şuanda 3. kahvemi içiyorum
Hava soğuk maalesef
Çay benimle
çay iciyoz kuru kuru ya şfüöqweaşcğ
Benim öyle..
Hava soğuk
Kola içiyorum
Altına İnce giyinmişsin
Çok çay içtim sürekli çişim geliyor :D
Bardağını değiştir artık
Biliyomusun nedense her seferinde aynı bardak denk geliyor bana, kurumda herkes çay iciyor. Bardak kalmıyor resmen. Kupam vardı onu da birisi kullanmıs😂😂😅😅
Yanında muhafaza et
Mesaili
Yeni içtim çayımı
Çay 🙋♀️
hani bize kadınn :D
Benim değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?