Dışarıda bir şeyler yiyecek olduğunda ne yemeyi tercih ediyorsun?

Dışarda genelde ne yersin, neler tercih edersin?

me: Genelde dürüm menü yiyorum 😬

Dışarıda bir şeyler yiyecek olduğunda ne yemeyi tercih ediyorsun?
Cevapla