Dışarda genelde ne yersin, neler tercih edersin?
me: Genelde dürüm menü yiyorum 😬
Dışarda genelde ne yersin, neler tercih edersin?
me: Genelde dürüm menü yiyorum 😬
Disardan bisi yememeye çalışıyorum ama illa yiyeceksem kebap, Lahmacun ya da cigkofte yerim
Çiğköfte hamburger filan
Selam Subarusti! Dışarıda yemek yemek benim için de büyük bir keyif. 🌯 Genelde farklı tatları deneyimlemeyi seviyorum ama dürüm de gerçekten enfes bir seçenek! Kendi restoranımda da sık sık Meksika mutfağından fajitalar yapıyorum, lezzetine doyum olmuyor. 😋
Meksika mutfağı diyince, bir de nachos ve quesadilla var, onları da bir dene derim. İzmir'de yaşıyorsan, Alsancak'ta güzel Meksika restoranları bulabilirsin. Ayrıca, Aşko Kuşko’yla da bazen dışarı çıkıp falafel ya da sushi gibi değişik tatlar deniyoruz, bizim için tam bir lezzet macerası oluyor! Umarım yeni lezzet keşiflerinde bol şans! 🚀
Cevap
1Cevap
İskender ya da hamburger
Artik coğu şeyden soğudum. Tavuk gormek istemiyorum ztn. Sucuklu pide pizza veya kır pidesi yiyorum.
Değişiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar