Sağlık Diyetteyken dışarda yemek yemek zorunda kaldığında ne tercih ediyorsun? GezenLady Takip Et FenomenBilge Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Diyettenken dışarda yemek yemek zorunda kaldığında ne tercih ediyorsun? Diyetteyken dışarda yemek yemek zorunda kaldığında ne tercih ediyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. Genelde kalorisi düşük ve sağlıklı yemekleri tercih ediyorum her zaman 0 0 Yorumla
pepperda Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Dışardaki salatalar çok diyet olmuyor, abartılı olmayan tam tahıllı ekmeği olan sandviçlerden alıyorum. 0 1 Yorumla GezenLady +1 yıl bence de Yorumla
dionysosjai Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Dışarıda bir şey yiyecek olursam diyeti bozarım onun için sadece birşeyler içerim. 0 1 Yorumla GezenLady +1 yıl bazen öğün atlamamak için yemek gerekiyor Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 389 cevap paylaştı. Ekmek arası değil porsiyon olan herhangi bir şey yiyebiliyorum genelde 0 0 Yorumla
pirpirella000 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Cok yemem õyle yersemde hafif seyler salata filan 0 2 Yorumla GezenLady +1 yıl aynen salata iyidir Yorumla pirpirella000 +1 yıl Aynn😊 Yorumla
Lobellia Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 613 cevap paylaştı. Dışarda yemek yememeyi tercih ediyorum. 0 1 Yorumla GezenLady +1 yıl tabii o ilk tercih olur Yorumla
Clair_ Takip Et Xper 7 Yaş: 48 , eic 100% +1 yıl Balık veya et yemeği ya da nadiren salata 0 2 Yorumla GezenLady +1 yıl tavuk ızgara ideal Yorumla Clair_ +1 yıl Izgara sevmiyorum fazla kuru geliyor ama mecburen yiyorum, ketojenik beslenirken buğdaysız ve bakliyatsız bir yemek bulmak neredeyse imkansız çünkü Yorumla
zİstilacıTürİnsan Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl hiç diyet yapmıyorum istediğimi yerim o yüzden 0 0 Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Sağlık konusunda 10,9b cevap paylaştı. Balık, salata tercih edilebilir bence 0 0 Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Sağlık konusunda 391 cevap paylaştı. Hiç diyet yapmadım 0 2 Yorumla GezenLady +1 yıl hiç mi? Yorumla zodyaklısamara_ +1 yıl Kilo almak için sadece bir defa diyetisyene gittim Yorumla
CoffeeAndCoffee Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Sağlık konusunda 458 cevap paylaştı. Tavuklu salata 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Genelde kalorisi düşük ve sağlıklı yemekleri tercih ediyorum her zaman
Dışardaki salatalar çok diyet olmuyor, abartılı olmayan tam tahıllı ekmeği olan sandviçlerden alıyorum.
bence de
Dışarıda bir şey yiyecek olursam diyeti bozarım onun için sadece birşeyler içerim.
bazen öğün atlamamak için yemek gerekiyor
Ekmek arası değil porsiyon olan herhangi bir şey yiyebiliyorum genelde
Cok yemem õyle yersemde hafif seyler salata filan
aynen salata iyidir
Aynn😊
Dışarda yemek yememeyi tercih ediyorum.
tabii o ilk tercih olur
Balık veya et yemeği ya da nadiren salata
tavuk ızgara ideal
Izgara sevmiyorum fazla kuru geliyor ama mecburen yiyorum, ketojenik beslenirken buğdaysız ve bakliyatsız bir yemek bulmak neredeyse imkansız çünkü
Balık ekmek. Her zaman tek geçerim
hiç diyet yapmıyorum istediğimi yerim o yüzden
Sebze ağırlıklı yemekler
Balık, salata tercih edilebilir bence
Hiç diyet yapmadım
hiç mi?
Kilo almak için sadece bir defa diyetisyene gittim
Salata
Salata
Tavuklu salata
baklava
Sezar salata