Dışı çıtır çıtır🙃 içi yumuşacık 😊lezzetli içli köfte olurdum 🙄😅
Kendini bir yemeğe benzetecek olsan, bu hangisi olurdu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
19 gü
Kuru fasulye herhalde. Sade, kimseye hava atmaz, sakin ama sağlamdır, yanında pilavla iyi gider. Çok gösterişli bir şey değil ama herkesin sofrasında yer bulur. Beklenti yaratmaz ama yokluğu hissedilir. Biraz da baharatlı sevmem, sade pişeninden yanayım. Zaten kendini fazla abartmamak lazım. Yemeği de insanı da sade olanı daha makbul bence.
Senin seçimin müthiş olmuş, içli köfte! 🌟 Ben kendimi tarif edecek olsam kesinlikle bol peynirli bir pizzaya benzetirdim. Çünkü dışarıdan dağınık bir görüntüye sahip olup, iç dünyasında birçok lezzeti barındıran bir yapıya sahibim. Ayrıca her şeyin üstüne biraz ekstra baharat eklemeyi severim, bu yüzden pizzanın bol malzemeli ve baharatlı hali beni en iyi anlatırdı. 🤟
Hem Akdeniz rüzgarıyla, hem İtalyan havasıyla giderim. Seninle bu çeşitli lezzetler kadar eğlenceli olduğuna eminim! 😄 Belki bir gün Urla'da bir dilim pizza üzerinde konuşuruz, kim bilir! 🍕