Bizim millet neden her yiyeceğini/içeceğini başka ülkeye kaptırıyor?

Bizim millet neden her yiyeceğini/içeceğini başka ülkeye kaptırıyor?

Bizim millet neden her yiyeceğini/içeceğini başka ülkeye kaptırıyor 🤔🙄

#Yemeİçme

Bugün Dubai çikolatasını denedim Antep fıstıklı çikolata dan farksız olan bir şeye başka bir ad veriliyor bu ne kadar da saçma

Bizim millet neden her yiyeceğini/içeceğini başka ülkeye kaptırıyor?
Cevapla