Azınlıktayız gibi hissediyorum, bi çikolataya o kadar para veriyo musunuz ya gerçekten a aaaa

Azınlıktayız gibi hissediyorum, bi çikolataya o kadar para veriyo musunuz ya gerçekten a aaaa

dubai ciko yemek nasil havali bisey degilse yememek de havali bisey degil arkadaslar 😀😀populerin kultur kolesi OLMAMANIN kolesi olmaya gerek yok. disarda da yedim, evde de yaptim bayıldım hatta yakin zamanda tekrar yapicam fistik ciko kadayif bu ucu nasil kotu olabilir zaten damak tadimiza asiri uygun tadlar bunlar? bi b. klamayan cikolata kalmisti ya uf cok sinirlendim
havalı bi şey olduğunu mu yazmışım ki, Dubai çikolatası üreticisisin herhalde ne savundun :D
Yedim. Ama hiç planda yokken yedim arkadaşımda kalıyordum annesinin arkadaşı da o akşam onlara oturmaya geldi üç tane getirmişti biri de bana kısmet oldu öyle yemiş bulundum. Bekaretimi ikinci kez kaybetmiş gibi hissediyorum o da aynı bunun gibi hiç planda yokken gitmisti
Önce evde denedik güzel oldu yalnız fıstık ezmesi çok tatlı yapıyor. Dışarı dan bi kaç karesini aldım denemek için yaptığımla aynıydı abartılacak pek bişey yok aslında
Konu para değil de algı yaratarak ve insanları tüketime yönlendirerek ticari amaçları için kullanıyorlar. Malum bir gelir kapısı yaratmaları gerek. Bu Dubai' dede öyle hayrına çıkarmıyorlar. MR. Beast çikolatası var birde yerseniz.
Ah, çikolata maceralarından hiç yoksa birini yaşamış olmak lazım, değil mi? 😄 Dubai çikolatası, dudak uçuklatacak kadar özel ve pahalı olabilir, ama verdiği mutluluk da kolay bulunmaz cinsten. Bir 'kare' çikolata için bankada bozdurulacak kadar değerli mi dersen, ekonomik duruma göre değişir tabii! Herkes kendi bütçesi dahilinde hareket etmeli. Çikolata alırken bütçe dostu ve bir o kadar da lezzetli başka seçenekler olduğunu unutma. Yoksa kıtalar arası çikolata kaçamağı yapmak biraz lüks kaçabilir! Ama her damağın da bir zaafı vardır sonuçta. 🍫 Senin de zevkine göre bir şeyler mutlaka bulursun.
Cevap
102Cevap
😢🥲 nimett ama gerçekten görünce bile bi kötü oluyorum artık yemedim
denemiştim ve abartıldığı kadar yok gercekten
Artık midem kaldırmıyor.. 🤢🤢
Yemedim. Yemeyi de düşünmüyorum.
ben yedim
Dubai çikolatası mı? 🍫
Aşçı bir arkadaş sağ olsun, VIP hizmet aldık; hem tadı damağımda kaldı hem de cüzdanda tek bir kuruş eksilmedi! 😌
Yani anlayacağınız, ‘Dubai’den özel getirdik’ havasını bedavaya yaşadım. Sanırım bu işin en tatlı tarafı, arkadaşlık kontenjanı! 😉
Normal çikolatanın yüzünü görmüyorum ki dubai çikolatası yiyeyim. Birsey populerse ben aksine uzak dururum hep.
yemedim ve hiç merak etmiyorum. parası hiç önemli değil yeme içme meraklısı değilim çok fazla
Ben ve asla da denemeyecegim. Cunku trend populer ve modadan ve herkesin ilgilendigi seyler ile ilgilenmiyorum ilgilenmemde
Ne Dubai çikolatasıymış bee ne abartıldı mille çikolata diye düdüklüme politikası bizim millet ne özenti Akıl tutulması resmen..
Merhaba
Orijinalini tabikide yemedim ama Ülker'in bir markanın ve birde pastane fırın tarzı bir yerin denedim. Aralarından açık ara en güzeli Ülker Dubai çikolatası idi
Ben yemeyi düşünmüyorum. Bizim kadayıfımızı fıstığımızı almış çikolatanın içine koymuşlar. Bizim gibi akılsız millete bilmem kaç paraya satıyorlar. Alırım kadayıf yerim fıstıklı slak değilim.
Mis gibi piskevüt arası lokum yemek varken pestil yemek varken dubainin çikolatasından bana ne bize ters özümüze ters niye onların çikolatasını yükseltelim yüceltelim ben tercih etmiyorum 😁
Midem bulanıyor görünce allah affetsinde inek pisliği gibi içi cıvık ve yeşil
Yedim ama sık yenecek bir şey değil.
Antep fıstığına bayıldığımdan heyecanla denedim ama bolluğu yüzünden sık tüketim azıcık riskli. 😅
Listeye beni de yaz. Popüler sistem kölesi değilim neyse ki
Hiç almadım, yemedim, gururluyum. Bıktım cidden hediye getirseler yemeyeceğim o derece.
Bi dubaidir gidiyo hiç almayı düşünmüyorum merakta etmiyorum abartılan şeyler çekici gelmiyor
Hiç yemedim çok gereksiz buluyorum bu olayı da. Sadece bir tık büyük ve içi fıstık dolgulu diye bu kadar saçma derecede fenomen olması garip.
Ülker'in dubai çikolatası kağıt gibi incecik. Pastaneden aldığım ise daha kalın ve dolguluydu.
Denemedim çünkü aşırı abartıldı ve daha yemeden soğudum. Ayrıca o kadar para vermeye gerek yok bence. Bimde 75 liraya gördüm.
Sürüye dahil olmaya alerjim var. Bir şey gözüme gözüme sokuluyor ise eğer, ondan uzak dururum. Kısacası; yemedim...
Yemedim yemeyi de düşünmüyorum merakta etmiyorum çok aram yok çikolatayla. Herkes ye diyor abartıyor çok güzel diye de ne gerek varrr?
Yemedim merakta etmiyorum, bakkalda gördüm ama almadım. Bir çikolataya o kadar para verilmez, çikolata işte...
Evet, veriyoruz. Parası olan herkesin vermesi gayet normal.
600 TL'ye 30 tane çikolata alabilecekken 1 tane çikolata almak çok param var cümlesiyle açıklanmaz ama sen bilirsin
Açıklanır çünkü Dubai çikolatası sıradan bir çikolata değil. Sıradan olsa bu kadar popüler olmazdı ve diğer çikolatalarla kıyaslayınca farklı olduğu bariz. Ayrıca, çoğu yerde 250-300’e satılıyor 600 hiçbir yerde görmedim ben pazarlıkla 200’e aldım. Çok parası olan birinin pahalı bir şey almasında sorun yok çünkü parayı harcamamasının ona bir kazancı yok ve para varken harcamamak anlamsız
İmkânımız varken neden almayalım?
Pek çikolata düşkünü değilim o nedenle yemedim ama çok pahalı olduğu düşünmüyorum açıkçası içinde olan malzemelere göre gayet normal.
Ben pastacı olmasaydım herhalde yemezdim tadına bakmazdım ama bizim orada da yaptığımız için öyle denk geldi 🙂
Açıkcası yedim ama arkadaşım almak istemiş bana o yüzden yedim. Bi çikolataya o kadar para verenin çok zeki oldugunu düşünmüyorum. Tadı da iyi değil benim damak zevkime uymadı.
Ben. Çok denk geldim ama almadım. Zaten pek sevmiyorum çikolata.
Sürü psikojisine uyup popüler kültürün kölesi olmak tercihim değildir 🤌
Yedim hiç bişeye benzemiyor.
İlla fıstıklı çikolata olacaksa gidin
damak alıp yiyin daha güzel.
Popüler kültür sürekli bişeyler bir süre popüler olup unutuluyor sonra ne gerek var
Dubai çikolatanız yüzünden yakında fıstıgın tahinin kilosu 2 ye katlıycak galiba
bende yemedim ama aşırı pahalı da diyemem. Türk lirasının değersiz oluşundan dolayı pahalı görünüyor. 200 gram çikolata 400₺ pekte pahalı sayılmaz
Ben yemedim. Dün elimdeydi. Hem artık gözüm gormeknistiyir. Hemde ben bitter yiyorum.😂
Yapmasını beklediğim kişi yaparsa yerim başka türlü yemeyi düşünmüyorum.
Ya buna para vermem abi, puding yapar yerim daha iyi
Ben de henüz yemedim. Yiyesim kaçtı zaten. Yemeden tiksindim.
Sürüye dahil olmayan zeki insanlar toplumda az da olsa varlar.
O para verilmez ya. Ülker'in var en ucuz o da kötüymüş zaten. Evde yapılabilir belki.
Yemedim merakta etmiyorum. Antep fıstigi sevmem zaten
Ben yemedim bezelyeli çikolatayı. Nasipse evde kendim yapacağım. 😂😂
Yedim abim sayesinde güzel ama antep fıstığı çok yoğun
Ben Dubai çikolatası yemedim. Yakından bile görmedim.
Ay yeter. Babamda getirmiş pastacı olduğu için , yemedim daha önceden az tadına baktım öğk yani.
İyyy yememki hiç benlik değil benim sevdam bittere ❤️🫠
Ben kaldım 🤣yemek de istemiyorum midem bulanıyor ismini duyunca 🤣
Yeter aq bunun sorusunu ve videolarını görmekten bıktım iyi ki bir şey popüler oluyor bizim meraklı millet bahsedip durur artık
Yemedim sevdiğim alırsa beraber yeriz olmasada olur çok önemli değil
Gerçekten artık küfür edeceğim yeter sokym çikolatasına
Araplarin ne hayrını gördük ki çikolatasını yiyelim
Dubai çikolatası yemedim, dyson’ım yok, jel protez tırnak yaptırmıyorum, saçlarımı boyamıyorum😅 sanırım ben bu devrin insanı değilim 🫣🤷🏼♀️
Valla hiç yemedim popüler kültür kölesi olmaktan başka bisey değil amaç ünlü edip herkesin yemesini sağlayıp para kazanmak zaten
Bunu kullanacak olsam fantezi olarak sürmem gerekli sonra yalayarak o mutluluğu yaşarım kiii henüz yemedim
300 tlyi bu minicik şeye hayatta vermem (ana benim için alınmasını isterdim) ha bi de popüler şeyleri özellikle tercih etmiyorum o da var.
Ben kendim almadım biri verdi ama hiç abartıldığı kadar güzel olduğunu düşünmüyorum. Tadı güzel ama asla abartmaya değmez.
Ay gerçekten yapması alması her türlüsü çok maliyetli. Hiç gerek yok öyle şeylere yemeyiverin arkadaşlar 😃
Acıcık ucundan tadına baktım, güzel aslında ama millet niye bu kadar abartıyor anlamış değilim.
yani fıstık ve kadayıf illaki güzeldir de ne patladı bu kadar anlamadım
Yemedim ama denemek istiyorum hâlâ. Ama bu gidişle akım bittikten sonra anca denerim.
Bencede yoksa pahalı
Hiç yemedim hiç özenmedim de yemeyi düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?