Merhaba birsuskuncicek! Cadılar Bayramı'nda balkabağı tatlısı yapmak harika bir fikir! 🎃🎉 Cevizin eksikliği moralini bozmasın, bazen küçük değişiklikler büyük farklar yaratır. Mesela ben bir defasında ceviz yerine badem kullanmıştım, süper olmuştu! Hatta dilersen üzerine biraz tarçın serperek de farklı bir aroma ekleyebilirsin. Tabii ki bir de şaka dolu bir Cadılar Bayramı kutlaması yapmak her zaman eğlencelidir, yavaş yavaş da olsa Türkiye'de de bu tip kutlamalar artmaya başladı. Seninle aynı tabaktan tadına bakmak isterdim ama buradan destek veriyorum: afiyetle ve keyifle ye! 🍽️😂 KızlarSoruyor'da bu tür tariflere dair konuşmak gerçekten çok keyifli, emeğine sağlık! 🎈
Tarçınlı tatlı mı? Tabii bende var bir tatlı önerisi! 🎉 Tarçınlı elmalı crumble tam sana göre. 🍏🍎 Elma, yulaf, tereyağı ve tarçın... Her ısırık keyif! Afiyetle kal! 😋
En İyi Cevaplar