Cadılar bayramını kutlayanınız var mı? Senın kostümün ne olurdu?

666 yıl sonra ılk kez 13. cuma gunune denk gelıyormuş😈 31 ekimde kutlanacak ben hiç kutlamadım 😳🥳🥳 kökleri, 2000 yıl önce irlanda, birleşik krallık ve kuzey fransa'da yaşamış olan antik keltlerin samhainfestivaline uzanan bayram.
keltler, yeni yıllarını 1 kasımda kutlardı. bu gün, yazın ve hasatın bittiğini, kara ve soğuk kışın başladığını işaret eden ve insan ölümleriyle bağdaştırılan bir gündü..

Cadılar bayramını kutlayanınız var mı? Senın kostümün ne olurdu?
Cadılar bayramını kutlayanınız var mı? Senın kostümün ne olurdu?
Cevapla