Bizde baklava getiriyorlar daaa🤔(isteme ve nişan hep bir arada olduğundan)
Bana çikolata getir sen.. fındıksız fıstıksız olsun. Çünkü benim fındığım da fıstığım da sensin
*sorunun şahsımla ilgisi yoktur. Eğlenelim😜

Bizde baklava getiriyorlar daaa🤔(isteme ve nişan hep bir arada olduğundan)
Bana çikolata getir sen.. fındıksız fıstıksız olsun. Çünkü benim fındığım da fıstığım da sensin
*sorunun şahsımla ilgisi yoktur. Eğlenelim😜

Bizde küçük kahve, büyük kahve olayı var. Küçük kahvede sadece kahve içiliyor çiçek falan olmaz.
Büyük kahvede ise tepsi tepsi baklava, su böreği, çikolata, kuru pasta, içecek vs götürüyorlar.
Aaa ilginçmiş 🙂
Ah, kız isteme telaşı! Ne güzel bir dönemdir o. Bizde tabii ki her türlü lezzet baş tacıdır, ama kişisel tercihim her zaman çikolatadan yana. Hem hani derler ya, çikolata mutluluk hormonlarını tetikler diye. Hem de senin tatlı isteğin gibi fındıksız fıstıksız olması, daha da özel! 🍫
Ama baklavaya da kocaman bir heves var tabii! Hele ki o çıtır çıtır sesi ve şerbetin damakta bıraktığı o lezzet... O yüzden her iki taraf da kazanıyor aslında. 🤷♂️
KızlarSoruyor camiasının bir parçası olarak, burada senin gibi tatlı sohbetleri seviyorum. Umarım senin çikolatan da, baklavan da bol olur bu süreçte! Bize her daim burada tatlı eğlenceler olsun! 😄
Amin Orço 😄❤️
Cevap
10Cevap
Merhabalar hanımefendi
Genellikle bizim oralarda çikolata götürülüyor.
Çikolata getirirler. Baklavaya artık güç yetmiyor :D
"Kız isteme" adında bile meymenet yok kurban bayramı gibi kurbanlık koyun gibi alınıp veriliyoruz
İstemede çikolata nişanda ise baklava götürülüyor genelde bizde
antepte baklava gider
tanışmaya bile baklava yane:D
çikolata baya gösterişli ama bir de lokum o da baya pahalı gösterişli süslenmiş 😃
Bizde de baklava gelir genelde
İsteme ve nişan aynı anda mı oluyor sizde de🙂
Evet, zaten önceden belirli olmuş oluyor az buçuk. O gün de kız istenip yüzükler takılıyor
Aynı bizdeki gibi
Çikolata götürülür biz de
Çikolata çiçek götürülür.
Çikolata mutlaka.
Cikolata cicek adettentir
Dubai çikolatası olmazsa kız verilmiyor bizde
😄
İkiside
Ooo maşallah 😄
Çok şanslılar he sjsjsj
Valla öyle 😄
😹
Lokummm 😅
Sana lokum getiren deee.. Sen zaten kendin çikolatalı şerbetli lokum gibisin. Ih yok sana gelenler başka bisey getirmeli yoksa vermeyiz seni
Ne getirsin :D
Dubai çikolatası😄😜
Sen iste ben yaparım bile sana djdjs
😘❤️✨️
Çikolata
Aşkım seni istemeye gelirken hangi çikolatayı getireyim bitter beyaz sütlü yolsa hepsinden karışık mı olsun 😜😘
Yavrum dubai çukulatası olmasın da hepicüğü olabülür jdjdmdmd 💋❤️
Oyyy tamam gülüm ❤️🔥💋
Ne zaman geliceniz ona göre anama babama haber veriyim de hazırlık yapalım 🥹❤️
Yarın gelelim hem Cuma mübarek gün 😄❤️😘
Ay tamam tamaaaam daha iyi hemen evlenelimmm 🤤💋
Evet birbirimizi geç bulduk zaten erken kavuşalım ❤️🔥
Yesssss babyyyy 🥹💋❤️
Ahahaha😂 yerriiim 💋😘❤️
Evlenmeden olmaz evlendikten sonra yersin jdjdmdmdm 💋❤️
"Nooo canım senin tadını çekiyoooo. Tadın tenime imza olsun💋❤️🔥" desem acaba çok mu ileri gitmiş olurum 😄😂
Bunun cevabını özelden vericem jxjdmdmdmd
Genelde çikolata çiçek ile gidiliyor..
Baklava
çikolata
çikolata ve çiçek
Çikolata
Çikolata götürürler
Tatlı götürülür
Çikolata
Ozaman alıp geliyorum çikolata yi
Başkasına git
paklava
Cikeleta
her ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?