Kız istemeye giderken hangisi tercih edilmeli sizce neden?
Çikolata
Lokum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence bir erkek kız i̇stemeye giderken örf ve adetlerimiz gereği çikolata ile gitmesi daha uygundur. Bu gel zaman git zaman böyle gitmiş böyle sürdürülmelidir.
Sanırım çikolata tercih edilmeli, ediliyorda zaten..
Lokum yoğun bir tada Sahip olduğu için acayip susatıyor...
İnsanlarda bu gibi rahatsız edici durumları yaşamamak için çikolatayı tercih ediyorlar haliyle...
Çikolata. Kız isteme gergin oluyor. Oksitosin sart
Ben ikisini de alırım sevdiğimee 🥰
Cevap
75Cevap
Ben istemeye gelen ikisini de getirmesin. Dayanamaz yerim falan. Sonra kaçamak yaptım diye tripten tribe girerim. Çiçek yeterli.
Çikolata daha daha çok tercih edilir ve daha uygundur.. Lokum biraz bayram işi gibi.
Ben lokumdan, çikolatadan ve tercihten de tiksiniyorum.
Bu konuda dürüst olmak gerekirse
Karşı tarafta, bana karşı normalin dışında elem verici davranışlar sezdiğimde bunları yapıyorum.
Ben somurtkan olsam da nevar ki sağlam bir feraset sahibiyim.
Benim de kendime göre kurallarım vardır.
Somurtkan bunları asla söylemez
bir kere bir istemede görmüştüm hem çikolata hem bi tepsi lokum hem de bi tepsi baklava getirmişti oğlan evi 😀 bonkör aile demek ki
Kız istemeye giderken çikolata tercih edilmeli tabi ki.
Lokum mevlid için daha uygun bir şekerleme türü
Tabiki çikolata hatta yakın zamanda abim nişanlandı
Lokum protez dişleri sökebilir, istenmeyen görüntüler çıkabilir.
En güzeli üç beş kavanoz Nutella götürmek. Ma aile yumulsunlar.
Nutella bu boru değil. Erkek tarafı elinde 5 kavanoz Nutella getirsin daha içeriye girmeden kapıdan kızı verirler. Ver nutellaları al götür kızı derler. O derece. Nutella adeta bir iksir. Ulen ne övdüm be Nutellayı. 😂
Memleket aç be aç. Değil Nutella bi biskreme bile gider. 😀
Erkek tarafı kimse çikuleta yaptıracağına 10 LT ayçiçek yağı getirsin daha iyi. ☺️
😀 . 👍
Ben çikolatacı cafer eroldan oldukça havalı bir çikolata yaptırmış evin tüm kıazkarına kadınşarına demet demet çiçek yaptırmıştım😃
Şahsen kız olsam çikolata getirilmesi beni daha çok mutlu ederdi 😂
İkisi de benim bebeğim ama çikolata daha uygun gibi :)
Gümüş özel hazırlanmış bir gondolda çikolata gider. Lokum değil
Ben ikisini de istemem. Bana lavacun kokoreç iskender falan getirsinler
İstemeye giderken çiçek çikolata en güzeli olur tabi lokumda başka bir tercih bence maksat tatlı yiyip tatlı konuşmak hepsi olur sen kıza sor hangisini istiyormuş :)
34 bedenli Küçücük fındık kalçali Sifir basenli Incecik bacaklı kalem etekli stilettolu Yasemin Özilhan tadinda garı bulduk da lokumu cikolotasi kaldı
Pehhh 😝
Çiçek çikolata adettendir diye çikolatayı seçtim ama canım nasıl lokum çekti çok kararsız kaldım anketi cevaplarken
Degistirilmesi gereken adetlerimizden. Lahmacun çok çok daha iyi olurdu. Ben mi atsam acaba ilk adımı. Toplum ugruna
2 sinden de alırım ben. Oğlum o kadar beğenmiş istemiş kızı, cimrilik mi yapcam. neyse önce babasını bulayım 😂😂
Adetler çikolata diyor.
Çikolatalar kesinlikle
Tabii ki çikolata daha mantıklı ve daha güzel.
Çikiletaaa bence, bu arada Çağatay Ulusoyla serenayın o görücü sahnesi hangi filme ait?
Çikkiçikkiçikkiletaaaa😄😄😄😄😄🤣🤣🤣🤣
Hem çikolata
Hem lokum
Hem baklava
Sjsjsjsjs
Lokumu kimin sevip sevmeyeceği belli olmaz ama çikolatayı sevmeyen insan pek yok bir hastalığı olmadığı sürece :)
Bana 3 kutu çikolata 4 tepsi baklava gelmişti
O gelsin yeter kdkdkdk😃
Tamam tamam çiçek tatli lokum
Çikolata bence ya lokum sanki mevlid gibi hissettiriyor şahsen bana
Ortaya karışık olsun ya illa biri mi olucak güzel bi paket olsun oh mis dkxhwodbkd
Ewlenecek kızı buldukta sanki tek derdimiz lokum mu cikolata mi götürsem onu düşünmek kaldı😏
Âdet ve gelenek çikolatadir.
Tabiki çikolata en azından biz öyle istedik
Bizim adetlerimiz değişik baklava götürüyoruz
Çikolatadır ya olayı. 😅
Çikolata daha iyi bir tercih
Cikolata daha guzel bence
Ben bildim bileli çikolata o.
'Çiçek, çikolata' diyorlar ama karşı tarafın ne sevdiğini sor bence.
Bütçem hangisine yetiyorsa onu alırım
çukulata
Çikolata tabiki klasiktir
Lokum getirene varmam 😄
Çikolatalı lokum alalım.
Çikolata tercih edilmelidir
İkisinden de alsınlar bence 😄
Çaklıttt tabikiside🤭🍫
🍫 çikolata
ikiside götürülebilir bence maddi druma göre değişir herkes için tabi
kız konyalıysa lokum. tartışmaya kapalıdır.
mevlana şekeri?
DALGA GEÇİYORUM SADECE PUHAHAHAHAHA
Lokum isterim ben
Yiiaa keşke öyle olsa😪 lokumu da tek ben seçmişim🥺
Pastırma tavsiye edenler var :D
😂😂
Şık bir çikolata tabağı daha hoş olur.
Lokumu hiç duymadım. cikolta tabiki..
Lokum sonraki aşamalarda olur.
Ritüele çilolata uygun geçmişten günümüze.
Bunların isiji takım almuyor muydu
En iyi çikolata bence
kziin en sevdigi cikolatanin 2,.5 kglugunu alirdim
Bana papatya getirsin😌
Ben çikolata çok severim ama ikisi de olabilir 😂❤
Ayy inşallah lahmacun getirir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?