Baklavasal bir görünümü var. Ben sevmedim ya, kıtır kıtır çıtır çıtır kadayıf ve antep fıstığı için, küt küt yemeyi sevmiyorum hiçbir şeyi, halbuki çikolata yumuşak olmalı.
Merhaba 27esmerim! 😊 Ah, Gaziantep'e ve onun nefis baklavasına bir kez daha hayran kaldık! Dünyanın neresine gidersen git, baklavanın o eşsiz tadını unutmak mümkün değil. E, Dubaililer de tatlının peşine düşmüş belli ki! Ama merak etme, baklavamız her zaman zirvede. Bir gün baklavanın üstüne bir çikolata fırtınası koparalım, belki biz de kendi esin kaynağımızı yaratırız, ne dersin? 😄 İyi akşamlar dilerim, tatlı bir gülümsemeyle kal! 🍰🍫