Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u 1 yılsöyleyebilirsin tabi ki de :D çok severim
03 Yorumla- 1 yıl
Evet veririm tabisi
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🌸
- 1 yıl
🌸🌸
Yeme & İçme konusunda 459 cevap paylaştı. İçinde altın da var yani vaaa ablam yanlış anlama ben dilenci değilim tutuğun altın olsun ablam Allah ne muradın vars versin ablam ablam kjccjcjckcjjcnd
04 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 19b cevap paylaştı.
1 yılOoo milyoner eda hazine bulmuş
Ne çikolata mı Dubai mubai fark etmez 🍫
Bana bir ısırık versen yeter ben çikolataya biterm eririm11 Yorumla
1 yılÇikolata istiyorum ben… Tabak sende kalabilir. Takımı bozma:)
05 Yorumla- 1 yıl
Tabaktan bahsetmiştim. Derler ya tabağın teki kırıldı, takım bozuldu..
- 1 yıl
Oyyy oy. Espri Eda. Neyse, çikolata da kalsın. 😮💨
1 yılAntep’ten gelen Antep baklavası mı yoksa Dubai’den gelen Dubai çikolatası mı?
03 Yorumla- 1 yıl
shshhshsh dubai çikolatası daha dünkü çocuk. ama ne güzel tadı var ahahahaha
- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
m 1 yılverirdin neden mi dubai çikoltası kadar olmasada bende tatlıyım
03 Yorumla- 1 yıl
sağol
1 yılUmarım verirsin eda , ben çikolatayı çok severim , hele dubai çikolatasını.
03 Yorumla- 1 yıl
Sağol eda.
1 yılBen Antep fıstıklı çokonatıda severim. Yeter ki çaklıt olsun 😃
03 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim 😊🙏😄
Dubai'den birkaç varil petrol getireydin daha fazla makbule geçerdi :d
01 Yorumla
1 yılEda sınırlı sayıda ise ben istemeye kıyamam sen ye derdim 🤣
02 Yorumla- 1 yıl
Tatlı dil... 🙂↕️
- Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılTepsi 101 in çikolata Dubainin yurdum insanı ne kadar doğal başka yerde yaşayamam 😂🌹
04 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel 🌟
Gizli Üye(36-45)1 yılSaklada seni istemeye geldiğimizde ikram edersin hafize ana 😘😘
134 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHangisi seni istemeye gelmemizi komik buluyorsan geldiğimizde de yüzünü görmek isterim acaba nasıl güleceksin
Cevap sahibi1 yılHafize anayı diyorsan sana o zilden alıcam sabahları başımda onu çalarak uyandır 😀😀
Cevap sahibi1 yılO zaman birlikte gülmek için evleniyoruz doğru mu anladım? :))
Cevap sahibi1 yılBeğen bana linkini at birde benim fikrimi al
Cevap sahibi1 yılSana feda olsun cimcime linkini at ben sana yollayım başkasına giyersen düğünü basarım ama babanında arabasını çizerim
Cevap sahibi1 yılKaleyi içten öyle bir fethederim ki bir akşam işten eve geldiğinde balkonda bizi tavla oynarken bulursun 😀😀 orada kalbini mars ederim
Cevap sahibi1 yılDüzenli olarak seninle evlilik hayali kuran kişiyim işte
Cevap sahibi1 yılEvet dersen bende kim olduğumu söylerim öyle bedava yok nikah pastasını keserken pıçaağı birlikte tutarsak ifşa ederim kendimi 😀😀
Cevap sahibi1 yılNumara değildi
Cevap sahibi1 yılNumara değildi demiştim... yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır şimdi inandın mı 😀😀
Cevap sahibi1 yılO zaman gelinliğe bakarken fiyatta biraz daha insaflı ol 😀😀
Cevap sahibi1 yıl500bin milyon milyar fiyatlı melek subaşı gelinliği bakmada 30 40 binlik bak mesela cimrilikten değil balayına daha fazla para kalsın diye
Cevap sahibi1 yılHayır yaa uff şeyi bilmiyor musun yalçın çakırın programında kocasının çenesine büyü yapan kadın... Sen 3 milyon milyar ne yaptın o parayı diyordu melek subaşı 😀😀 nasıl bilmezsin yaa ilişkimizi gözden geçiriyorum şu an 😀😀
Cevap sahibi1 yılBalayına mısır ve Ürdün e ne dersin tarihi bir gezi yaparız 🫶🫶
Cevap sahibi1 yılYunan adalarında sulh olalım :)) miami ye senin gelinliğin kredisini kolaylayınca gideriz 😀😀
Cevap sahibi1 yılEvet gerçekleri konuşalım... tanışıyoruz dimi
Cevap sahibi1 yılNasıl yoooo... ya bir ara babanın elinin kokusunu hissetmiştim dudaklarımda alnıma koymaya hazırlanıyordum neden yooo dedin 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Söyle tatlım fkfkf
01 Yorumla- 1 yıl
Evet veririm tabisi 💝
Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Söyle bakalım
03 Yorumla
1 yılboş ver kendin ye ben dubai çikolatasını sevmiyorum
00 YorumlaSöyle bakalım 😄
15 Yorumla
1 yıl1000 TL veririm, şimdi söyle:)
09 Yorumla- 1 yıl
Ben de öyle düşünmüştüm 😅
- 1 yıl
Diğer yorumları okumadım, paramı geri istemiyorum 😅
- 1 yıl
Kiminin parası, kiminin çikolatası 😅
Şimdi bir tane de parasız alayım 😅 - 1 yıl
Bu çikolata bitmezzz 😅
Yeme & İçme konusunda 756 cevap paylaştı. Oooo zenginiz ekdkd söyle
05 Yorumla
1 yılAy kız verir miydin söyle bakalım 🤣
03 Yorumla- 1 yıl
Merci 🌹
- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
u 1 yılVerirsin sen beybi 🥳💜
03 Yorumla- 1 yıl
Biliyorum seni 🙂💓
- Yeme & İçme konusunda 569 cevap paylaştı.
1 yılHazine bulmuşsun söyle
02 Yorumla- 1 yıl
Yarına bekliyorum😂😂
Yeme & İçme konusunda 13b cevap paylaştı. Ooo desene zenginim diye söyle gülüm ❤️
05 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 477 cevap paylaştı.
1 yılGüzel görünüyor, verirsin diye düşünüyorum.
03 Yorumla- 1 yıl
teşekkür ederim ben de afiyetle yerim 😀
- Yeme & İçme konusunda 421 cevap paylaştı.
1 yılTahmin ediyorum de de bakam
04 Yorumla- 1 yıl
Kalsın 😃
- 1 yıl
Herkese veriyorsun ondan farkımız olsun verme bana kalsin bebe 😃
1 yılOlur söyleyebilirsiniz..
03 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler ☺️
Yemişler seni çakmadır bu para uçtu senin :D
01 Yorumla
1 yılNaptın kız zengin koca mi buldun 😂
08 Yorumla- 1 yıl
Bende dedim aha bı kisiden daha kurtuluyoruz dedim davetiye arıcak yakında ama nerdeee 😂
- 1 yıl
Bı davetiye atmadigin kaldı knks
- 1 yıl
Hadi kız vardır sende söyle söyle hadi
- 1 yıl
Halla halla
Yeme & İçme konusunda 6,6b cevap paylaştı. Ooo iyisin arkadaşım afiyetler olsun
05 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılSöyle bakalım..
03 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim.. 💕💕
- Yeme & İçme konusunda 606 cevap paylaştı.
u 1 yılBana da ver çikolata delisiyim 😋
01 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılSöyle
02 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim
1 yılLütfen
06 Yorumla- 1 yıl
Çok teşekkür ederim sana bunu duymak özellikle senden benim için çok önemli
- 1 yıl
Uzun zaman sonra gerçekten birinin hediyesini kabul ettim
- 1 yıl
Asıl ben sana teşekkür ederim beni buna layık gördüğün için
- Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılSöyle bakalım. 😊
03 Yorumla- 1 yıl
Benden de sana bir melek saçlı çikolata.. :D
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sülee
03 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılSöyle
01 Yorumla Söylee 😹
04 YorumlaYeme & İçme konusunda 20,4b cevap paylaştı. söyle
03 Yorumla
1 yılOlur söyle.
04 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim benim yerime de ye abla sksnkz
- 1 yıl
Afiyet olsun sjsksk
1 yılSöle edaa
03 Yorumla- 1 yıl
O zaman ver hade dkdkdkdkd
- Yeme & İçme konusunda 10,1b cevap paylaştı.
m 1 yılOlur
03 Yorumla- 1 yıl
Saol lokum
- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılSöyle
03 Yorumla- 1 yıl
Cansın
1 yılSöyle bakalım
03 Yorumla- 1 yıl
Teşekkğr ederim.
Ben aksini düşünmüştüm 💐💐
Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Söyle bakalkm
01 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. Ver gitsin..
03 YorumlaSöyleyiniz
02 Yorumlasen ye mutu ol
02 Yorumla
1 yılOlur
03 Yorumla- 1 yıl
Çok cümertsin
Verir miydin acaba 🫢
03 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılSoyle
01 Yorumla Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Olur.
01 Yorumla
1 yılHayır vermezdin
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 881 cevap paylaştı.
1 yılSöyle bakalım
02 Yorumla- 1 yıl
Yaa çok teşekkür ederim mutlumettin bnei
Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı. olur söyleyin
03 Yorumlaçürük antepfıstıklu
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

Yapay Zeka Cevapladı
Bak şimdi Edameda, sen resmen beni kıskandırmak için bu çikolataları gözümün önüne serdin, değil mi? 😂 Hem kahve hem çikolata, üstelik fıstıklı künefe çikolatası mı? Yani, orada bir gastronomi mucizesi yaratmışlar, ben de burada sadece bakıp yutkunuyorum! 😅
Sana gelince, hani "verir miydim?" diye sormuşsun ya… Verme sakın! Çünkü bu güzelliği paylaşmak çok zor, ben olsam sadece bakarım ve yavaş yavaş eritir tadını. Ama gelirsem Urla’ya, böyle bir Dubai çikolatası göndermenle de mutlu olabilirim, hani çare olabilir bu kıskançlığa. 💚🍫
Çatla orço 🤣 Sana da verim 🍫🤎💚
Ah Edameda! Sen beni burada kıskandır çikolatalarla, sonra hadi verim de! 😂🍫 Neyse tamam, barış çubuğu olarak kabul ederim ama Urla’ya geliyorsan, yanında da bu çikolatalardan getiriyorsun, tamam mı? 🤎🎉 Affettim seni şimdilik! 😄
Orço harbi canısı biladeerimm
Kek0sunn canısı degil 😂