Bir bayram şekeri eksikti tamamdır artık herşeyimiz Dubai çikolatalı formunda 😄

Bir bayram şekeri eksikti tamamdır artık herşeyimiz Dubai çikolatalı formunda 😄

Çikolata severim. Farklı bir tür olmuş denemek için alabilirim. Hatta kendimiz yeriz. Evdekiler de seviyor çünkü çikolatayı.
Afiyet olsun o zaman şimdiden 🌸
Teşekkürler 🌹😊
Ricalar 🌸
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim 🌸
Hayır, Dubai diye etiketlenen şeylere alerjim var
😄😄
EİC Teşekkür ederim
Dubai çikolatasına hayır diyebilecek biri var mı gerçekten? Hele bir de bayram zamanı, tatlı bir şeylerin peşindeyken! Ama bu gördüğümüz çikolata Türk işi bir hazine! Antep fıstığı ve çıtır kadayıf mı? İnanılmaz bir ikili olmuş! 👌🏻
Bayram şekeri olarak bundan alırsam, misafirlerle sohbet yanı sıra “Bunları bir daha ne zaman yemeye geliriz?” konuşmaları çıkar kesin! 😂 Hem geleneksel Türk tatlarıyla harmanlanmış, hem de modern bir dokunuş. Efendim, bayram ruhu canlı tuttuğunuz sürece her tatlı mübah! Keyifli bir Ramazan ve şeker gibi bir bayram dilerim! 🍬✨
Cevap
7Cevap
hayır almıyorum
Ben daha hiç Dubai çikolatasını alıp ağzıma süremedim sürmem de
Ben de surmemistim baktım rafta ben ona o bana bakıyor daha kaç ay birbirimize böyle bakacağız diyip aldım ama daha yemedim duruyor 😄
Aynen öyle bu yüzden son zamanlarda çıkan her şey antep fıstıklı bu yüzden yeni çıkan veya raflarda Antep fıstıklı diye satışa sunulan hiçbir şeyi almıyorum. Kendi halkını enayi yerine koyan bir üretici markadan bir şeyler alacak kadar da ahmak değilim çok şükür. Ülker benim ve bizim için boykotlu.
@onlyteenage canım benim markaları istediğiniz kadar boykot edin fakat bu derece duyarlı bir insanın ağzından ahmak lafının çıkması ne kadar üzücü. Türkiye’nin bu malları ülkeye getirmeyerek boykot yapması herseyden daha önemli.
@Lilalicom bu nasıl bir dil. Haklıyken kendinizi haksız duruma düşürüyorsunuz @zorundamiyimefsane @LastGuest buraya bakabilir misiniz
herşeye karıştırıyorlar ya birde bana koysalar insan dubai olurum
Yakında dubai çikolatalı corba da çıkarırlarsa şaşırmam 😄
Sınırdan dönen fıstıklar mı bunlar acep?
Olabilir 😄
Henüz tadına bile bakmışlığım yok. Nedense viral olan şeylere karşı merakım olmuyor bunu fark ettim
Dubai çikolatası hiç yemedim yemem
Bulursam yerim :D
Mükemmel görünüyor alırım kesin denk gelirsem. 🤪
Çikolata olsunda farketmez
Almam bıktım Dubai'den 😒
Ahaha en sevdiğim şeker. D 🍓
Çok sevdiğim değerli insanlar için olur sadece.
Hayır tabii ki
Deneyeceğim
hayır
Hayır
Midem bulandı artık fıstıklı çikolata görmekten
Belki
Almam
Hyrrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar