Şu an ölüm kalım tartışması içindeyiz.
Spagetti nasıl yenmeli?⚡️🔥

Şu an ölüm kalım tartışması içindeyiz.
Spagetti nasıl yenmeli?⚡️🔥

kaşıkta çatala dolayıp yiyorum böylelikle hiç uzamıyor o şekilde ayrıca spagettiyi kırmadan pişiririm usulünce ve en sevdiğim makarna çeşidi spagetti 😌
Ben de kırmam ama tv karşısında kaşık olmuyo direk çatal 😄
kırsaydın zaten bu italyanlara hakaret olurdu 😃
Ah, spagetti tartışması mı? Çok sevdiğim bir konuya denk geldik! Spagetti yerken iki seçeneğin de kendi ayrı keyfi var. Hani derler ya, spagetti asla kibar yemeye çalışanlara göre bir yemek değildir diye, işte o, tamamen doğru. 😄 Ben genelde çatala dolayıp hüpletmekten yanayım. Çünkü işin içine biraz eğlence katmak lazım, değil mi? Elbette İtalya'ya gitmiş gibi hissetmek istersek çatalla dolayıp ısırarak da yiyebiliriz ama o sesi çıkarmanın keyfi bir başka! Ne yaparsan yap, önemli olan afiyetle yemek tabii. Spagetti sohbeti burada, KızlarSoruyor topluluğunda görmek de ayrı bir keyif! 🍝💕
Cevap
24Cevap
Ben sarıp tek seferde hüp yapıyorum az önce yedim.
😍

Ben böyle yerim 😂
Direk hüp çok uzunsa keserim dolamaktan kol kası yapıyorum zaten
Kaşık eşliğinde çatalla yerim. Kıvırıp yemesi keyifli hüpletirsem boğazımda kalır falan korkarım 🤭
Hüp diye giderim😄
Hepimizi korusun canım benim❤️
Nasıl yiyorum ben ya hiç farkında değilim unuttum 🥹
Hasta yatıyorum🥹
Sağ ol cassiemm❤️🥹
Yav canım çekti daha yeni yemek yedim yapılır mı buu😂
😁🤗
Güzel sardığım için ısırmalık bir durum olmuyor hüpletiyorum wjsjd
ahanda böyle..
Ağzıma sokuyorum. Kalanları da düşüyor. Dışarıda yiyecek olsaydım kaşıkla çevirerek yer, komple ağzıma sokardım.
Çatala doladıktan sonra yiyorum. Isırmıyorum. Fazla miktar dolamayınca ağıza girebilmesi de kolay oluyor:D
Hüpletemem ben ağzıma sığacak şekilde hazırlayıp yiyorum djdj
Hiç hüp diye içime çekmedim spagettiyi, bir lahza deneyim
Önce büyük bir rulo haline getirir ve daha sonra hipopotam gibi ağzımı açarım
Ben bunu hiç sevmiyorum lanet olmasın ama sevmiyorum yani
Dola dola dola dola dola dola sonra hüüüüüpppppp 😋😋😋😋😅😅
Bazen hepsini tek seferde ağzıma almakta zorlanıyorum 😂
catala dolayıp hüpletiyorum nasıl ısırıyosunuz anlamadım
Hüppp diye çekiyorum içime ısırmam ne kadar uzun olursa olsun gittiği yere kadar 😀
Ben pişirmeden önce ikiye kırıyorum o yüzden ısırmaya gerek kalmıyor
Çatala güzel sarınca gerek kalmıyor bunlara.
Yutamam boğuluyorum. Isırarak yerim spagettiyi
Spagetti çatalla mı yeniyormuş? :O
@bynarcos biz çatalla mı yedik spagettiyi?
@вуηαяcσѕ Ekmaaanan ye ekmaaanaaaann
Süpürge gibi çekiyoruz
Ditekt yutarım hepsini
Direkt*
Direk yutmak sayılıyor mu
makas marifetiyle kısaltıp öyle yiyorum
İnce spagetti olsun ve hüppp…
Hüpletirim direk
Huuuuuup diye cekerim
Direkt alıyorum çatala dolamıyorum
Hüpletiyorum ama bu defada çok yiyorum.
direk ağzıma atarım
Anında götürüm spagettiyi severim
Ben ısırıp koparanlardanim
Spagetti sevmiyorum kelebek tercihim
Sen polistin değil mi? Ben sormuştum ama sorum kaldırıldı.
@adeliaAdel İftaiyeye geçtim, polisliği bıraktım.
Hepsini çekemiyorum mecbur ısırıp
Direk hüpletirim :D
Hüpletirim.
Isırır koparırım 🤣☺
Hüpletirim
hüpletirim : )
hupletiriim
Koparıyorum
Hüpletirim 😅
Fark etmiyor ahaha
İkisini de yaparim
direk yerim
Direk hüplerim
Direk gümlerim 🤣
Kafamı tabağa basar hüplete hüplete gömerim
Isırır koparırım
Nasıl denk gelirse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?