KYK yemeğinin az olması nereye şikayet edilir?

Devlet her gün o parayı onlara veriyor, akşam yemegi 105 lira sabah yemeği 50 lira şeklinde aç uyuyorum , kimse bana o yemeği hayrına vermiyor 🙄 , zoruma gidiyor bir avuctan az makarna verilmesi
KYK yemeğinin az olması nereye şikayet edilir?
Cevapla