Kış gelmiş dünyadan bir haberim çay var icer misiniz?

İyi Akşamlar manit olmayınca iste böyle gariban gariban bir koşede cay içiyorum 😜 sizler ne habersiniz 💫
Kış gelmiş dünyadan bir haberim çay var icer misiniz?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru
Kış gelmiş dünyadan bir haberim çay var icer misiniz?
Cevapla