Yaz sıcağında asla yemem dediğiniz o yemek hangisi?

✨Normalde severim ama sıcakta yiyemiyorum, ağır geliyor dediğin o yemek hangisi❔

🍲👩‍🍳🍵🍽️
🍲👩‍🍳🍵🍽️

#𝙈𝙖𝙙𝙖𝙢𝙇𝙞𝙡𝙖💜

Kuru fasulye en sevdiğim yemek heleki etli olursa enfes 👌yaz sıcağında asla yemem, ağır geliyor.

🔥🍖🍖🍖🧆🧆🧆🔥
🔥🍖🍖🍖🧆🧆🧆🔥

Yaz sıcağı=Mangal 🍖🧆🔥 hiç de ağır değil 🙄🤤

Yaz sıcağında asla yemem dediğiniz o yemek hangisi?
Cevapla