Koku yapıcı şeylerin her gün yenmemesinde fayda var, onun dışında bir insana, yazın şu yenir bu yenmez denemez. Aşırı baharat, soğan, sarımsak yenmese iyi olur. Zira terleyince koku yapma olasılığı var.
Arabaşı. Çorbanın kaynar oluşunun yanı sıra acısı ile birlikte tükettiğiniz an ağzınızdan midenize doğru lav göndermiş olursunuz. Bu yüzden kışın çetin soğuklarında tüketilmesi keyiflidir.
Bilmiyorum ama en güzel yenir dedigim seyleri söyleyim. Salatalar her cesit salata, bol bol meyve ve sebze en güzel yenilecek seyler ve yogurtlu seylerde olabilir.. bol bol karpuz hahah resmen icim yanmis gibi bunlair hayal ettim :))