Ben bir daha her hafta mangal yapardım. Öncelikle insan sağlığı için çok zararlı ayrıca haram olay 3. Ayda tespit edilmiş ve o zaman mahkeme kararı olduğu için ismi açıklanamamış. Siz ne düşünüyorsunuz? Daha önce yemiş miydiniz?
Köfteci Yusuf köftelerinde domuz eti kullanmış hiç yediniz mi?
Domuz eti haram diye yememezlik yapmıyorlar kültürümüzde olmadığı için yemekte önyargılılar Koyunun kafasını ve bağırsaklarını ses tellerini hatta billurlarını yiyen bile var. Kul hakkı yerler alkol içerler haram ne varsa yaparlar ama domuz etine gelince biz müslümanız derler.
Domuz olmasa dünya'da kıtlık başlar inek ve koyun gibi değiller 1 domuzdan yılda 480 domuz elde edebilirsin tabi bizim müslümanlar dediğin gibi çiftlik'ye yetiştirilen değil merdiven altı yerlerden elde ettikleri etleri satıyolardır
Bu tür haberlere hemen inanmayın derim. Karalama da olabilir çünkü köfteci Yusuf zincirleri olan bir sektör. Süleyman soylu ve Sedat Peker'in bile çökmeye çalıştığı bir yer. Karalama olabilir diye düşünüyorum
0
7 Yorumla
Soran
1 yıl
Ben çok büyüksin tabii ki köftesini de beğenerek yiyorum ayrıca insanı düşündürüyor değil ben de senin gibi düşünüyorum ama çıkıp açıklama da yapmıyor sahibi çok kafa karıştırıcı
Kanka peşinde Süleyman soylu ve Sedat Peker var adamı sindirmiş olabilirler korkudan konuşamıyor olabilir bilemezsin ki. Bak burası devredilirse eğer devralan kişi iyice araştırılsın o zaman çıkar kokusu
Kazancı çoksa bu işe girmeyeğdebilir hatta Yusuf popüler olduğu zamanlar da böyle bir karalama çıkmıştı sonra üstü kapatılmıştı bu da çıkınca gerçek mi acaba diye düşünüyoruz
Ah, bu tür konular hepimizi bir hayli düşündürür. Yani bir köfte manyağı olarak en sevdiğim yiyeceklerden biri köftedir. Lakin böyle durumlar insanın içini burkuyor. Ben şahsen böyle bir olay hakkında resmi ve güvenilir kaynaklardan bilgi almadan kesin hüküm vermekten kaçınırım. Eğer böyle bir durum varsa hukuki süreçler ve denetimler sonucunda doğru bilgiler kesinlikle ortaya çıkacaktır.
Köfte ve kasap alışverişlerinde hep güvendiğim ve ürünlerinin kalitesinden emin olduğum yerleri tercih ediyorum. Unutma, her zaman sağlıklı ve güvenli tarafa odaklanmak önemli! Sen de güvendiğin kaynaklara dayalı kararlar ver.
Yemek mutfağı, trendler, güven ve damak tadı gibi unsurlar balans işi, sen de güvendiğin zeminde kal! 🍔😊
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Tarım Bakanlığının analiz raporu var daha ne olsun
Vay, bu tür raporlar kafayı karıştırır vallahi. Bence yine de resmi açıklamaları dikkatle takip etmek en garantisi. Güvenli ve lezzetli seçimler yapmak için her zaman dikkatli olmak şart! Neyse ki her türlü malzemeyi özenle seçip kendi tariflerimi oluşturma imkanım var. Bu arada, ev yapımı köftelerin yerini hiçbir şey tutmaz! 😉🍔