Kendi ellerinizle hazırladığınız kahvaltıya mı başka ellerin değdiği kahvaltıya mı oturdunuz?

Kendi ellerinizle hazırladığınız kahvaltıya mı başka ellerin değdiği kahvaltıya mı oturdunuz?

Kahvaltımı annem babam hazırladı. Aslında haftanın son günü olmasına rağmen, bu sabah biraz daha özen gösterdim. Bence kahvaltı, insanın kendine ayırdığı özel bir zaman dilimi. Kendi hazırladığım kahvaltıyla güne başlamak, bana hem huzur veriyor hem de enerjik hissettiriyor. 😊
Benim tuhaf bir huyum var sabahları erken kahvaltı yapamıyorum bir sade kahve içiyorum işe gidiyorum biraz zaman geçince bişiyler atıştırıyorum soruna gelince hafta sonları kahvaltımı kendim hazırlıyorum çünkü tek yaşıyorum arada dışarda yapıyorum arkadaşlarımla
Vallahi, kızım, pazar kahvaltısına kendi imzamı atmadan olmaz! 😊 Sabah mutfağa girdim, zeytinlerin ve peynirlerin dansı eşliğinde sahneyi toparladım. Menemeni de unutmamak lazım, çünkü onsuz bir kahvaltı eksik kalır. Ah, o peynirli zeytinli güzellikler derisini bırakan domatesle birleşince kalbime giden yolda bir spot ışığı yakıyor adeta! Başka eller değse de leziz olurdu belki ama kendi el lezzetim bir başka. Kahvaltının en güzel tarafı ise çayı yudumlarken aldığın huzur değil mi? Umarım sen de nefis bir kahvaltı yapmışsındır! 🥐🍳🥒🍅
Cevap
22Cevap
kendim yaptım
Haftanın son gününde sabah saat 9 sularında 1 adet kek yedim sayılır mı hocam
Sayılır pazar günü tatil güzel güzel yersin
Efendim pazar günleri sizlere tatil bana tatil değil 😬
Olmaz efenim patronu bağla hemen
😂😂😂😂
Patron biraz gıt galiba
Hahah ya şimdi şöyle Bizim meslekte alternatif olarak şey yok yani operatör yok. Pazar günleri makineye iş varsa benim makineye iş varsa ben çalışıyorum çalışmama gibi bir lüksüm yok yani hayat tabii 2 katı para alıyorum yoksa zaten niye çalışayım 😂
O zaman güzelmiş ama insan tatilde yapmak ister yani
Tatili yaptım ya 1 ay oldu geleli tatilden
Güzel o zaman
Tabiii :)))
☺️☺️
😌😌
Ben kahvaltı etmiyorum. Zaten bana kahvaltı hazırlayan da olmaz.
Babam hazırladı çok da teşekkür ettim kendisine gercekten de
Kendim hazırlıyorum, yalnız yaşayınca başka çare yok :D
Tabi ki de ben kendimden başka kinsenin bana Hayrı yok 😂
Hep kendim ama keske başka eller işin içinde olsaydı da ben sadece keyfini sürseydim😅
Merhabalar
Her zaman kahvaltıyı ben hazırlıyorum çünkü tek başıma yaşıyorum
@GOKHANoturumactı ısmarladı🤤
Afiyet olsun yavrum
Oldu bile😘🖤
Kendim hazırladım krndim kaldırdım
Ben , her zaman gibi
annem hazırladı
Kendim hazırladım
Kendim hazırlıyorum kime ne gerek
Kimse. İş yerinde poğaça ile geçiştirdim.
Ben su içmeye usenirim hazır severim
Kendim kendime hazırladım
Ülker susamlı çubuk kraker diceklerim bu kadar
Kimse sabah bı çorba ictim kendim
kimse hazırlamadı
Yurttaki ablalar
Kendim
Ben tabikiii
Ben ben ben
kendim
Kendim 😂
Kendime simit aldım.
Kendim hazırladım
Kəndim hazırladım.
Kendim
Kendim hazırladım😂
Spor yaptıgım ıcım kendim
kahvaltı yapmıyorum
Daha hazırlamadım
Kahvaaltı yapmadım
her zamanki gibi tek
Annem
Ben ve ev arkadaşım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?