Galiba kız çocuk sahibi olmanın en güzel yanı,14 yaşımda kızım önce yatağıma gelen kahveyle uyandırdı, sonra fırına poğaça almaya gitti, şu an patlıcan közlüyor kahvaltı hazırlıyor. Bende yatak keyfi yapıyorum:)


Bence o kızı o şekle getiren anne herişeyi hakediyor... çocuğum yorulmasın diye kepçe tutturmayan anne babalar var sonra çocuğum neden yemek yemeyi bilmiyor diyorlar..
Tabiki de her şey yetiştirmeye bağlı ve çocukları birey olarak görmek çok önemli.
Bilinçli toğlumu oluşturan bilinçli anne babalardır sonuçta... onlar geleceğin ayak sesleri...
Cidden cok sansli olmalisin
Pazar gununun güzelliği başlangıcı göle guzel yatak keyfi ayrı bir guzellik
Seni o uyandirdi galiba?
Evet:)
Cok guzel😊
Kesin operek uyandirmistir seni değilmi😉
Kahve cok iyi gelecek sana evet
Seni cok düşünüyor demekki
Ama fazla yatakta kalma bence kahvaltı keyfi seni bekliyor
Yaptım bile:)
Şu anda çay keyfi.
Evet kızlarıma hem anne hem baba olduğum için bana çok düşkünler.
Afiyet olsun keyifler yerinde anlasilan cok guzel😊😊
Ne guzel ya onlar ile beraber mutlu olman😊
Hem anne hem baba derken uzak ta galiba?
Cok tesekkur ederim
Cok naziksin bu arada 😊
Rica ederim
Gunaydin bu arada guzel bir gun değilmi😊
Eşimle beraber hazırladık bugün 🤗
En güzel keyf, afiyet olsun
Teşekkür ederizz💐
Eig için teşekkür ederim 😊
Rica ederim😊
Cevap
23Cevap
Kendim yapıyorum
Annem ve kardeşim hazırlıyor galiba..
Çünkü onlar hazırlarken ben uyuyor oluyorum.. 😄
Merhaba naber nasılsın, beni hatırladın mı?
Evet hatırladım..
bu pazarki sabah kahvaltımı anam hazırladı ellerine sağlık
Afiyet olsun
Seni bir yerden tanıyorum da nerden aceba 😊
Eski fenomenlerden Aybükem78
Aynenn bende yanlış mı hatırlıyorum dedim nerelerdesin sen nasılsın neler yapıyorsun 😊
Nışanlanmıştım o yüzden hesabımı silmiştim :)
Sen gizli olduğun için bilemedim ama kimsin
Anladım şimdi burdasın ama ters bir şey mi oldu 🙄🙄 evet gizliymişim hemen çıkayım gizliden bende seni göremedim aradım da çok ama dedim silmiş gitmiş özlendin ama ya 😊😊
Mutlu oldum seni gördüğüm için 😊😊😊🙂
Teşekkür ederim:)
Rica ederim 🙂🙂🙂
Tek başıma yaşıyorum işten eve gelince kendim hazırlıyorum
Maşallah Allah bağışlasın.
Çok sağolun🙏
Tek yaşadığım için canım doğru düzgün yemek yemek istemiyor. Hafta içi öğle yemekleri hariç düzenli beslenmiyorum:(
Maşallah marifetli imiş kizin
Güzel kadınsın annesine çekmiştir
Neden yalnızlığımı yüzüme vurur gbi konuşuyorsun? 😉
yalanını sevsinler
Şimdi ki zamanda pırlanta gibi evlat sahibi olmak size hayal galiba
Evladımla çok güzel bir bağ var aramızda ben onu o beni mutlu etmek için herşeyi yaparız. Bazen küçük bir çikolata bazen bir kahveylede olsa.
Babasıda benim kızımın, onun herşeyi benim.
Sağolun
Dokunma, yapsın, benimki gep tüketiyor😆😆
Genelde ev arkadaşımla beraber hazırlarız
Allah'ım sen konuyu biliyosun
Annem hazırlar ben uyuyorken genelde
Wuuu güzel kahvaltı 😎😎
Kendim hazırlıyorum
Allah bağışlasın
Aşçı olmak hayalimdi
dedem
Genelde kendim
Mommm
Kimse.
Ben hazırlıyorum
Senn
Kendim.
Annem
yazar mısın banaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?