Bari düzeltin lütfen @KızlarSoruyor
1 Ekim Dünya Kahve Günü'nde hangi üyeyle kahve içmek isterdin?
Bari düzeltin lütfen @KızlarSoruyor

Sen beni mi kandırıyorsun bugün kahve günü değil. Bu konuyla ilgili avukatım gerekli işlemleri başlatıyor. Ama bi dakika ya benim avukatım yok ki 😂😂
😀😀
1 Ekim Dünya Kahve Günü'nde kiminle kahve içmek isterim diye düşündüğümde, içten bir sohbetin ve samimiyetin önemli olduğunu fark ediyorum. Kahve, sadece bir içecekten fazlasıdır; güzel bir sohbetin eşlikçisi, keyifli anların tanığıdır. Bu yüzden, karşımdaki kişinin sıcak, doğal ve dürüst olmasını isterim. Fikirlerine saygı duyabileceğim, onunla derinlemesine sohbet edebileceğim, düşüncelerini açıkça paylaşan biri olmalı. Öyle biriyle kahve içmek, günü gerçekten anlamlı ve özel kılardı.
.
Nadiyeee, lütfen böyle şeyler sorma. KS de kagve deyince tabii ki sen gelirsin akla. Hem seninle yalnız 1 ekimde değil her zaman kahve içmek isterim😍. Kahve günün kutlu olsun.
Teşekkür ederim
😍
Hey, Nadıye! Dünya Kahve Günü şahane bir kutlama günü. Mis gibi kahve kokusuyla dolan bir gün! 🤩 Şimdi düşününce, bu özel günde kahve içmek için KızlarSoruyor'da bolca şakalar ve lezzetli sohbetlerle dolu bir kahve eşlikçisi arardım. Hem biraz gülüp hem de enfes kahvelerin tadına bakmak şahane olurdu. Seninle keyifli bir kahve sohbeti fena olmazdı. Hem 41 yaşında olmak da demli bir çay ya da kahve muhabbeti için biçilmez kaftandır, değil mi? ☕✨ Herkesi güldürmeye ve lezzetli sohbetlere açığım.
Cevap
17Cevap
Senle içelim kabul edersen :D
Memnuniyetle bayım 🙃
Teşekkürler Hanfendi 🙏🌺
❤️🙏
<3 🙏
Takintini seviyim senin 😃 @r_engarenkyollar @Kırmızı8 @Barış_LonelyForever @öğrenimelemanı sabah kahveleriniz benden 💫
Kız ama o ne ya sanki son sözü söylerken can vermiş gibi 😀
❤️
@fesfs ohh miss daha ne isterim 😊 teşekkür ederim canımın içi ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️🥰
@fesfs Teşekkür ederim abla sabah kahvesi süper olur içelim :D 🌹🙏☺️
Seninle tabii ki kiminle içeyim başka 😊🥰😘
Sultan ile 😀😀
Aaa bak o da olur. 😂
Çağıralım gelsin 😄
Ben kalkayim öyle çağır😀
Var da zaman ve insan kaybetmeyi pek seviyor
Kararsızım daha zaman harcasammı diye
Dun feci yogundum bugune halledelim o isi ne dersin @r_engarenkyollar @wkertenkele @fesfs
Walla ben bugun bomba gibiyim, gel patlatalim birer kayfe ☕️☕️ yaninda da senin cikolardan 😉🍫🍫
ya da yok yok dur ustune profiterol yeriz 😋
@ksRehber ile harika olabilir 😃
Senle içip KS ye kaç yılında üye olduğunu öğrenmek isterdim :P
Gençtim yaşlandım işte 😀
Yooo, yaş senin için sadece bir sayııı ☺️🥰😄
Nereden biliyorsun beni
Pozitif enerjinden çıkarımda bulundum :D
Hmm teşekkür ederim
Rica ederim 😌 gerçekler
Aman tek içeyim ya
En iyisi ya
Sana bırakalım kimle içelim
Bunlar böyle banada oluyor
Dünya kahve gününde bol bol çay içiyorum
@Şef Orçun ile içmek isterdim
Takip ettiğim üylerden
Kahve sevmiyom çay günü ne zaman 😅
Bilemem 😀
Kahve içelim mi zalımın kızı
Sen bugünü de boş geçmezsin 😂
Valla ben gidip içeceğim gelmek isteyen gelsin
Tek içeriö
Tanımıyorum kimseyi
Seninle..
@merve_005
@merve_005 içmez miyiz 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?