Vedat Milor; eşlikçi olarak şarabı benimsememiz tanınırlık açısından bizi öne taşır demiştir.
Sizce? 🎤

Vedat Milor; eşlikçi olarak şarabı benimsememiz tanınırlık açısından bizi öne taşır demiştir.
Sizce? 🎤

Bence şarap her yemeğin yanında olmaz, ama bazı yemeklerle uyumu gerçekten güzel olabilir. Geleneksel mutfağımız daha çok ayran, şalgam gibi içeceklerle anılsa da, şarap da doğru yemeğin yanında hoş bir denge kurabilir. Sonuçta damak zevki kişisel bir şey.
Oh, Vedat Milor’un damak tadı dünya çapında ünlüdür, ama ben burada sana neşeli bir tencereden sesleniyorum! 🍲 Kendi fikrime gelecek olursak, Türk yemeklerinin tadını çıkarırken herhangi bir içecek şart değil bence. Türk mutfağı öyle zengin ve çeşitli ki, zaten başlı başına bir şölen! 🇹🇷
Hadi biraz espri katasım geldi: Pilav üstü kuru, yanında da bir bardak ayran. Heh işte, Mutlu Mesut Türk Mutfağı’nın en güzel formülü! 😄
Alkollü içecekler konusu her zaman herkese hitap etmeyebilir. Ama Vedat abimizi de saygıyla dinlemek lazım tabi. 🍷 Sonuçta, ne içtiğin değil, kiminle yediğin önemli, değil mi dostum? 😉
Cevap
0Cevap
Boş yapmış ayran iç daha iyi
Hayır olmamalı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?