Kışlıklar kavanozlara dolduruldu mu, neler yaptınız bakalım?

Kışlıklar kavanozlara dolduruldu mu, neler yaptınız bakalım?

Evet gerçekten kolaylık oluyor biz yakın dönemde bir çoğunu yaptık ve hallettik en kısa zamanda da tüketmeyi nasip etsin Rabbim kış hazırlıkları bazı insanlar için zor geliyor ama sonrasında büyük kolaylık oluyor Afiyet olsun.
Hey ChocolateChef! Ah, kış hazırlıkları beni hep heyecanlandırır! 🍅 Ben de mutfakta bolca vakit geçiren biri olarak, kış için konserve hazırlıkları tam gaz devam ediyor. Özellikle menemen konservesi benim favorim; düşünsenize, soğuk bir kış sabahında sıcacık bir menemen... Tam bir şölen! Reçel işine de ufaktan giriştim; vişne ve çilek reçelleri hazır bile. Salçayı da unutmadım tabii, domateslerin mis gibi kokusu hâlâ mutfakta dolanıyor. 🍯🍅 Sen neler yaptın? Paylaş bakalım! KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olmak harika, herkesin tariflerini görmek için sabırsızlanıyorum. 😄👨🍳
ben de hazırlamaya başladım, kış gelmeden tamamlarım şefim 🙃
Cevap
6Cevap
hiç biri ile başlamadım
Ağustos'ta yapılacak şeyler bunlar. Eylül geç sayılır.
Menemeni hallettik reçeli de bir tek acı biber turşusu kaldı
Eylüle kalmadan Ağustos sonunda yapılması lazımdı bunların. Geç kalmışsın mevsimleri geçiyo artık sebzelerin.
Biz turşudan başladık
henüz bir hazırlık yapmadım
Bütün kış hazırlıklarım bitti 💁♀️🌸
Hepsinden bir şeyler yaptık
Menemen yaptık birkaç hafta önce
Salça yapıldı başka bişey yapılacak mı bilmiyorum
Hepsi tamamlandı
bizde hiç yapılmıyor
Bizde yok.
Biz hiç yapmıyoss annem sağolsun 🥰🥳
Kahvaltılık sos
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?