Biz salça, gözleme ve yufka yaptık.
Sizler yazın böyle yiyecekler hazırlıyor musunuz?


Biz salça, gözleme ve yufka yaptık.
Sizler yazın böyle yiyecekler hazırlıyor musunuz?


Salça biber patlıcan domates acı biber normal biber tarhanalık patlıcan çeşitlerinden yaptık kahvaltılık salça soyu yaptık makarna kestik konservelik yaptık acılı acısız salça yaptık turşu yaptık her sene yaptıklarımızdan yaptık.
Kışlık salçalık aldık dün. Akşam doğrayıp güneşte beklemeye koyduk.
Bahçeden domatesleri toplayıp menemenlerimi yapacağım inşallah bu hafta sonuna.
Kahvaltılık yağlı biber turşusu, acı sos ve kırmızı biberi birkaç gün içinde yapmayı planlıyorum.
Biz pek yufka yapmayız. Aslında komşular yaparlar ama imece usulü.
Kayısı marmelatı, kayısı, çilek ve şeftali reçelini geçen haftalarda yapmıştım.
Bağdan komşum yufkanın içine peynir koyup kızartır. Onu da yufkaya sarıp yerler. Pazartesi günü diyete başlıycam diyip duruyordu. Beni kahvaltıya çağırdı. Baktım ondan yapmış. Ekmeğin arasına ekmek koyuyon Fatma teyze, nasıl zayıflıycan sen dedim. Gızıım iki dilim kepek ekmaaa yidim, bir iki gram gitti zaar dedi. 😂😂😂
ALLAH için lezzetliydi hee.
Maşallah afiyetle yiyin.🌺
Biz ona açma ekmek diyoruz. Ondan yaptık😃
Domates konservesi yaptık, patlıcan biber kurutması yaptık.
Salça, fasulye... gibi şeyler yapıcaz daha.
Çok şey yapıyoruz kışa :/
MaşaAllah kolay gelsin, ellerinize sağlık.
Menemen, patlıcan ve dolma biber kurutma, fasulye kurusu ve turşu ağırlıklı olur.
Allah ağız tadıyla yedirsin.
Eig için teşekkürler.
Cevap
16Cevap
Maşallah bereketli olsun gadası
Hayır, mevsimlere özel bir hazırlığım yok.
Afiyet olsun.
Türlü
Yeşil fasulye
Menemen
Salça
Dolmalık biber
Reçel
Bamya
Ekmek
Sigara böreği
Dolaba girecek şeyler hazırlanır genellikle ve turşu.
valla anam sağolsun biber kızartması yaprak sarma salça ekmek domates hepsini yapıyor
Güzel görünüyor.
Bizimkiler sos yaparlar normalde. Bu sene yapılmadı.
Salça, menemen, isrin, bazen yufka da yapıyoruz.
Sadece menemen ve domates sosu konservesi hazırladık..
Domates, dolma biber, yeşil fasulye ne bulduysak koyuyoruz dondurucuya. 😅
Menemenlik domates sosu acılı kurutmalar kışlık yufka vs 😊
Kokuları geldi bir an.
Nasıl da rahatlatıcıdır o koku..
Hele köy ortamında kaynatacaksın, bahçenin kokusuyla karışacak.
O yufkaların kokusu da daha çok iştahlandıracak içini..
Domates sosu ve salça yapıyorlar
hicbirini yapmiyorum yapmasini da bilmiyorum
ben bu yıl salça, menemen, sos hazırladım da yufka yapamadım maalesef
Ekmek hariç hepsini yapıyoruz.
Menemen reçel fasulye yaptık
Sos, reçel, salça, turşu vb
Hiçbir şeyi. Hazır alırız genel olarak.
Biz de yaparız bunları
Olmazsa olmaz çilek reçelim ve biraz salça.
Dolmalık patlıcan biber kabak domates yapıyoruz.
Menemen, taze fasulye
O yufka fena güzel oluyor ya :)
Bezelye, barbunya
Melemen
yapmıyoruz
Hayır, hazirlanmaz.
Domates Salçası
Domates konservesi
hiçbir şey.
Salça menemen
Salça
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?