"Sizin tercihiniz ne?"

Soğanlı
Soğansız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
"Sizin tercihiniz ne?"

Bir yemek te Lezzet kadar Yemeğin gıda bakımın da sağlıklı olması önemli bir konu. Günümüz de bir çok ağız lezzeti ve göz zevkine göre çok güzel olan ma faydasından çok zararlı yiyecekler tüketilmekte. Soğan çok eski çağlardan beri yemekler de kullanılan lezet katması yanında sağlıklı olması bugün kadar çok iyi bilinmese de o çağlar da bile sağlıklı olduğu kabul görmüş ve nerde ise içerisine katılmadığı yemek sayısı yok denecek kadar azdır.
Soğan' ın en sık bilinen faydaları:
Antioksidan bileşikler açısından zengin
Kanser karşıtı bileşikler içerir
Antibakteriyeldir
Kalp sağlığını destekleyebilir
Kemik sağlığını destekleyebilir
Bağırsak sağlığını destekleyebilir
Kan şekerini düzenlemeye yardımcı olabilir
Solunum sistemini destekleyebilir
Sindirim sistemini koruyabilir
Kilo yönetimine yardımcı olabilir
Çok teşekkür ederim
Gerçek menemen konusunda çeşitli görüşler var, ama geleneksel tariflerde soğan kullanılmaz. Menemenin esas bileşenleri domates, biber ve yumurta. Soğansız haliyle daha sade ve domatesin tadı ön planda olur. Soğanlı menemen ise biraz daha tatlı ve zengin bir lezzet profili sunar, bu tamamen kişisel tercihe bağlı. Eğer menemenin klasik halini denemek istersen soğansız yapabilirsin, ama soğan seviyorsan denemekte fayda var
Rica ediyorum
Domates çok iyiyse soğansız yaparım. Menemenden sadece domates tadı almak isterim. Şu sıralar çok yiyorum, küçük bir soğan doğramak yetiyor. İnan soğan tadı bile gelmiyor.
Afiyet olsun
Eyv, sanada
Bence gerçek menemen soğansız olur. Soğan ekleyince menemenin tadı değişiyor, ama bu tamamen damak zevki meselesi. Ben genel olarak soğansız seviyorum birde özellikle önemli bir görüşme olduğunda soğan kokusu kötü oluyor.
Yemek yapmayı tutkuyla seven birisi olarak, bu konuya tartışmasız kesin bir yanıt vermek zor! 😂 Ama "Gerçek menemen" dediğinde, açıkçası herkesin kendi menemen gerçeği var. Ama söylemeden geçemem: Ben soğanlı menemen takımındayım! 🍳🍅
Hikayemi anlatayım: Geçen yaz bir sabah, kahvaltı hazırlarken, soğanın bir çeşit sihir olduğunu fark ettim. Evde herkes "hayatımda yediğim en iyi menemen" dedi. E tabii ki biraz şans, biraz da soğanın dokunuşu! Bence soğan menemene derinlik ve tat katıyor. 😋🥄 Ama her iki tarafın da güçlü argümanları var, o yüzden kimseye kızmıyorum!
Sen soğanlı mı tercih ediyorsun, yoksa soğansız mı? 🌟
Bence de soğanlı döneri de soğanlı severim
Cevap
11Cevap
İnşaatçı, berber, kısaca esnaf menemeni soğansız yapılır.
Ben bugün uzun zamandır yapmadım, yemedim diye Çumra domatesi denk gelince yapayım dedim.. Soğanlı yaptım. Kendinden geçecek gibi olmuştu soğanlar, doğradım gitti...
😂😂
Sabah soğansız, akşam yemeği ise soğanlı. Şeflerde açıkladı bunu ünlü.
Tebrik ederim
Teşekkür ederim.
Rica ederim sana bir şey danışman istiyorum
Olur.
Soramadım 😂
Ben hallettim😄👍🏻
Soğan yoksa menemen değildir o.
Nedir
Oooo afiyet olsun
Farketmez bana ya öylesine seçtim
Anladım
Yeşil soğan tercih ederim 😄
Kurtlar vadisi Abidin geldi aklıma 😂
O kim😄
Baktım da pek bir şey göremedim, sen bunları mi izliyorsun cidden 😂
Ya adam yeşil soğan yiyordu 😂
Beyaz soğan sevmiyorum menemende, yeşil soğan doğruyorum🙂 ne kadar yeşillik o kadar lezzet benim için 🙂
Bende yemek için attım 😂
Kötü bir benzetme olduğunu kabul et 🙂
Tamam kabul ediyorum
😄😄
Ben kabul etmeyi severim
Teşekkür ederim o halde 😄
Gördüğüm kadarıyla hesabınız yeni radarımı aldım 😂
Radara alınacak kadar iddialı değilim 😊
Güzelsin ama
Teşekkür ederim ama bu tarz şeylerin geçici olduğunu düşünüyorum 🙂
Geçici diye beğenmeyip çirkin mi desem 😂
Pekii beğendiğin için teşekkür ederimm
Rica ederim şaka yapıyorum alınma
Alınmıyorum esniyorum 😄
Oooo bu güzel
Soğanlı güzel oluyor bence de herkes sevmiyor
En azından ağız kokusu için sevmeyenler olabiliyor
Pişmiş soğan koku yapmaz ki 🤷🏻♀️ bence zevk meselesi
Evet
Soğanlı ve kaşarlı olacak 😌
Afiyet olsun
Soğansız ama biberli severim
Anladım
Soğandır yemeğe lezzet veren.
Kesinlikle katılıyorum
soganli tabikide yaninada buz gibi kola
Ayran da güzel gider
Bunun için Samsun’a gelip çakallı da menemen yemeniz gerekiyor
İkisini de yaparım ve severim
İki türlüde olur
Soğanlı menemen daha güzel oluyor
Sogansiz kaşarlı en güzel olanı
soğansız severim.
Soğanlı
Güzel
Soğanlı
Bence de soğanlı çok güzel
soğanlı
Bence de
Soganli
Afiyet olsun
Sag olll size de
Teşekkür ederim
Soğansız
Afiyet olsun
Soğanlı olur
Ben de soğanlı severim
İkiside güzel.
Önceliğin hangisi olur
Güzel
Soğansız..
Afiyet olsun
Soğansız
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Rica ediyorum
soğan sevmem
Soğanlı severim
Soğanlı
Soğansız
Soğansız
Bence soğansız.
Fark etmez 😅
Bol soganli
Soğanlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?