Kış hazırlıklarınız tamamlandı mı? Neler yaptınız?

Neler yaptınız?

Ben sadece domates yapabildim bugün. işe gitmedim. Son tencerelerim de kaynıyor. Ayaklarım ağrıyor. 43 kg domatesten yaptım soslarımı. Oğluşlarım yemek hazırladılar, biraz kavanoz ve kapak aldılar (kavanoz ve kapaklarım yetmedi) çamaşır astılar. Böylece ben sadece domatese yoğunlaştım. Bi ara kornişon alıp turşu kuracağım... Hayat böyle iştee. Sende durumlar nedir?

Kış hazırlıklarınız tamamlandı mı? Neler yaptınız?
Cevapla