Kış hazırlıklarına başladın mı? Yoksa çoktan bitirdin mi?

Kışlık domates aldım akşam iş dönüşü... Sadece 30 kilo alabildim (seçmişler hep). Hepsini makineden geçirdim. Kaynıyorlar..

Peki sizin evde durumlar nedir?

Eylülde turşu da kuracağım nasipse ♥️ başka hazırlık yapmam yaa yeter di mi...

Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 🙏🥰
Kış hazırlıklarına başladın mı? Yoksa çoktan bitirdin mi?
Cevapla