Yeme & İçme konusunda 651 cevap paylaştı. Domatesleri 2 hafta önce yaptık, fasulye bezelye bamya hazır, reçeller hazır, dolmalık biberleri kurutuyoruz, patlıcan kuruttuk, tarhana yapılacak, hamur kesilecek, turşular kurulacak ki en sevdiğim kısım turşu kurmak😍😍
06 Yorumla- +1 yıl
Ooofff süpersiniz. Kolay gelsin afiyetle yemek nasip olsun. 🧿♥️
- +1 yıl
Amin canım sağolasın. Benim koca danam "anne bi tabağa koysana ekmek bana yom mis koktu dedi. ♥️ Verdim yedi. İnsanın bi hoşuna gidiyor
- +1 yıl
Ellerine sağlık 🥰
En İyi Cevaplar
+1 yılelinize sağlık, annem de 30 kilo civarı aldi, balkona domatesleri serdi biraz daha kizarmalarini bekliyor hahaha. biz de sos falan yapacağız sanirim. recel yaptik birkac cesit, bu sene fasulye koymamaya karar verdik buzluğa.
ben bir koye bahçeye gidersek ates yaktirip patlican ve kapya biber kozleyip buzluga atmak istiyorum 🤤 bakalim, yapacagiz bir seyler. tursu sezonu gelmedi sanirim henuz. herkese kolay gelsin ❤
02 Yorumla- +1 yıl
Oyy ne güzel hazırlıklar size de kolay gelsin canım benim 🧿💙
- +1 yıl
tesekkur ederiz ❤
- Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılÖnümüzdeki hafta başlayacağım annem yaptı kendine ama ben ayrı eve çıkacağım için bireysel olarak kendime yetecek kadar yapmayı planlıyorum turşu yeşil fasülye ve kuru patlıcan vs vs birkaç tanede konserve
02 Yorumla- +1 yıl
Ooff harikasın. Şimdiden kolay gelsin
- +1 yıl
Teşekkür ederim🥳🙏
Günaydın, Bak şimdi yaaa. Turşuyu kurduğunda biraz fazladan yap ve bize de gönder bari. ''Bir damak tadının nesi var, iki damak tadının sesi var.'' boşuna demişler atalarımız. 😂😂
019 Yorumla- +1 yıl
Öyle mi demiş? 🤪 Hahaha haberim yok valla bize öyle bi bilgi gelmedi 🤣
- +1 yıl
🤪 Teamül diyorsun. Peki öyle olsun 🤣
- +1 yıl
Emrin olur
- +1 yıl
Haha 😊emir telakki ederim 🤪
- +1 yıl
Karışık. Evdeyim şimdi.
Eşim rahatsızlandı. Doktor, ev.. Bir iki iş.. İşte böyle - +1 yıl
Son gün denize akıntı gelmiş galiba o çarptı bizi...
- +1 yıl
Ben iyiyim. Eşim rahatsız
- +1 yıl
Ben toparladım o doktorluk oldu ya
- +1 yıl
Büyük oğlan bi günde atlattı. Eşimin bağışıklığı düşük
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
- Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBen dün başladım bütün bitirdim ama kilo olarak sorma 😄
02 Yorumla- +1 yıl
Of of iki günde anca bittiyse valla ürkütücü bi boyutta olmalı. Ağız tadıyla yemek nasip olsun
- +1 yıl
Amin. Hepimiz için ✨
- Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.
u +1 yılHenüz başlamadım, tatil bitmedi benim daha haftaya dönünce yapacağım.
07 Yorumla- +1 yıl
Ben tatilden cuma gece döndüm. Dün çamaşır bugün iş ve domates. Tatilde bütün dinlenmeler gitti 🤣
- +1 yıl
Neredeyse 3 aydır tatildeyim sehir şehir dönünce acısı çıkacak gibi benim🤣🤣 dondurucu tam takır ve kahvaltilik soslar menemenlikler beni bekler 😅 oysa ben hala depresyonda kalmak istiyorum. 🙄
- +1 yıl
Gezm K eğlenmek güzel yaa.. Valla bişey diyim mi, canın istemiyorsa yapmayıver.
- +1 yıl
Bir kaç gün yorulurum ama kışın rahat ederim. Ve değer
- +1 yıl
Haklısın. Ben seviyorum kışlık hazırlık. Sebze kurutmam ama domates ve turşu vazgeçilmezim
- +1 yıl
Bizde sebze kurutma yok. Fasulye turşusu ve karışık lahana turşusu kuruyorum. Ve diğer sebzeleri konserve yapiyorum veya kavurarak dondurucuya atıyorum bazılarını kozlüyorum filan
E bir de reçel faslı var bakalım artık. - +1 yıl
Allah kolaylık versin
- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır ben başlamadım zaten kıyafet alacağım sadece başka bir hazırlığım yok şimdilik.
01 Yorumla- +1 yıl
Kıyafet de ateş pahası
+1 yılEn sevdiğim telaş kışlık hazırlıklar. Yemek nasip olur mu bilmem ama zevkle yaparım.
Taze fasulye ve bamya koydum konservelere. Reçellerimi yaptım. Yaprak sarması ve çiçek dolması koydum dolaba.
Haftaya salça kaynatacağım. Aynı zamanda menemen ve közlenmiş patlıcanları hallederim diye düşünüyorum.
Sonra da turşu zamanı gelir onları hallederim.
Kolay gelsin afiyetle yiyin.11 Yorumla- +1 yıl
Oh maşallah sana. Afiyet olsun canım benim
+1 yılSebze halinden neden almadın ki? Bu hafta yapacagiz. Her şeyde yardımcı olacağım anneme 🤦 domates salçası biber salçası tozbiber kurutmaliklar vs vs. Yoğun bir hafta olacak
05 Yorumla- +1 yıl
İşten geldim. Sebze hali nereeeeee benim ev nereeeeee... Yola verecektim o tasarruf edeceğim parayı 🤣
- +1 yıl
Sen de haklısın 😅 biz sebze halinden yapıyoruz genelde. Ha şunu da yapabilirsin sabah erkenden pazara git böyle durumda. Seçmeden direkt kasayı al mesela. Uyguna da verir biraz.
- +1 yıl
Kocam pazara gitmeyi sevmiyor. İkna edemiyorum. Bu akşam iş dönüşü bi anda migrosa soktum neye uğradığını şaşırdı 🤣
- +1 yıl
Attığım tüm adımları kestin. Susayım ben 😂😂
- +1 yıl
Neden akışa bırakmıyor ve yeni yollar öneriyorsun ki?
- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılKış bana hazırlanıyor ben ona değil xd salça geçirdim dolma patlattım konserve dizdim makarna kestim xdddd
02 Yorumla- +1 yıl
Evet anlıyorum 😄kolay gelsin
- +1 yıl
Teskeuelr darisi başına xd
Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ooo kendim yetistirio kısa da hazirliorum dün çekirdeklerimi kavurdum soslarim sebzelerim kurularim hazır tursuya daha var
01 Yorumla- +1 yıl
Harikasın kolay gelsin afiyetle yemek nasip olsun
- Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılAnnem sağ olsun her şeyimi geldi yaptı domatesler, soslar, turşuları o halletti ben bir tek fasulye bezelye gibi şeyleri buzluğa hazırladım o kadar.
02 Yorumla- +1 yıl
Ne mutlu sana böyle annen var. 🧿
- +1 yıl
🥰🥰
Eşimle taze fasulye konservesi yaptık ve domates sosu hazırladık kavanozlarda. Biber kurutuyoruz, hayırlısıyla Eylül'de de turşu kurucaz :)
02 Yorumla- +1 yıl
Oh maşallah afiyetler olsun
Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Baslasin kışlıkları için merdiven wltı imalathane. Biz O işi yazlıkta yaptık. Tuz koymayı unutma
04 Yorumla- +1 yıl
Koydum tabii.. Ben evde yapıyorum.
- +1 yıl
Çok sağol. Yarısı bitti yarısı kaynıyor
Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Oh maşallah..! Her yere yetişebilmen büyük başarı. Bizde de haftaya başlar.🙂
03 Yorumla- +1 yıl
Valla ucundan biraz biraz. 😊
- +1 yıl
Amin cümlemize
- Yeme & İçme konusunda 541 cevap paylaştı.
+1 yılBiber saşçası yapıldı turşu yapıldı hafta sonu dometes var
010 Yorumla- +1 yıl
Oofff biber salçası miisss
Afiyet olsun - +1 yıl
Sağol acı ve tatlı ayrı ayarı yaptık... soslar yapılack
- +1 yıl
Miiiisssa
- +1 yıl
gönderelim :)
- +1 yıl
Sağolasın. 🙏
- +1 yıl
:) Aylar sonra bugun yağmur yağdı hava çok güzel oldu
- +1 yıl
Ben sonbahara henüz hazır değilim 😭
- +1 yıl
Bende istemiyurum 30 Ağustos deniz planım var... erken henüz
- +1 yıl
Neresi?
- +1 yıl
mersin gideceğim kızkalesi,
- Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılBen başladım her gün deri ceketlerimi öpüp kokluyorum 😂
01 Yorumla- +1 yıl
🤣I da olur tabii 🤣
Hazırlıklarını tamamladım annemin. Yoksa kışın daha pahalıya yemek nasip olurdu. 🤔
02 Yorumla- +1 yıl
Ellerine sağlık. Hayırlı evlat 😊
- +1 yıl
Teşekkürler. 🙃
+1 yılannem başladı tarhana yaptı bundan sonra artık eylül sonuna kadar bir şeyler yapıp durur 😀😂
03 Yorumla- +1 yıl
Yaaa ne güzel şeyler di mi ♥️♥️♥️
- +1 yıl
evet bence de :) ve çok zevkli geçen sene o turşu yaparken ben yardım etmiştim ve mental olarak gerçekten çok zevk aldım bu eylemden 😌
- +1 yıl
Benim de Oğluşlarım yardım ediyor ♥️♥️♥️
- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yıloww tatil bitmiş ve gerçek hayata dönüş yapılmış :)
03 Yorumla- +1 yıl
Sormaaa
- +1 yıl
aramıza hoş geldiniz :)
- +1 yıl
Hoş buldum 😭
Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ben bekarım öyle şeylerle hiç ilgilenmiyorum.
06 Yorumla- +1 yıl
😊 O da güzel
- +1 yıl
teşekkür ederim :)))
- +1 yıl
kornişon, lahana, biber..
Gizli Üye(36-45)+1 yılBiz yapmıyoruz hiç birsey
Ailemiz 3 kişilik olduğu için pek ihtiyaç olmuyor01 Yorumla- +1 yıl
Olsun beee.. Gene de güzel olur hazırlık.. Bi ufaktan başlayınca insan heves ediyor
+1 yılDünyaya zombiler geleceği için çuval çuval soğan biber salatalık turp o kadar çok şey doğradım ki unuttum bile koca buzluk ağzına kadar doldu sayemde (babam sagolsun)
01 Yorumla- +1 yıl
🥰 Afiyet olsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılEv işlerini yapmam ben. Kış için ders planları hazırlıyorum daha çok.
01 Yorumla- +1 yıl
Kolay gelsin canım benim
Çoktan bitirdim her şeyden stok yapdik valla
01 Yorumla- +1 yıl
Oh ellerinize sağlık hamarat hanımlar 🧿
Başladık yapıyoruz
04 Yorumla- +1 yıl
Kolay gelsin ♥️ neler yapıyorsunuz?
- +1 yıl
Harikasınız. Allah ağız tadıyla yemeyi nasip etsin ♥️
- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılbenim hanım yapamaz, hamile
01 Yorumla- +1 yıl
Ay ne güzel. Allah sağlıkla kurtarsın ♥️♥️♥️
+1 yılBaşladık ama bitmedi daha.
02 Yorumla- +1 yıl
Ellerinize sağlık. Maşallah size. 🧿
- +1 yıl
Teşekkür ederimm🌸
- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılDaha çok var bu sene Ekim sonu anca kışı görürüz.
08 Yorumla- +1 yıl
Domates kalmaz o zamana
- +1 yıl
Onu çoktan yaptım.
25 kavanoz, 15 kg derin dondurucuda var.
Domates çorbası için özellikle.
Tabi birde tarhana.
Neyse çok açık etmiyim - +1 yıl
Aferin sana 🧿 bu sene evlenirsin artık
- +1 yıl
Ben ve evlilik kadın. Zor zor
Dertsiz tasasız adamı ne yapsın kadın.
Ona şiddet lazım.
Bağıran hakaret eden lazım.
Zor zor - +1 yıl
Ay yapma beee
Çok umutsuzsun - +1 yıl
Umut her zaman var
Ama ortada olan çok net bir gerçek var - +1 yıl
Hiç bir şey bitmiş değil.
Ama gerçeği de görmeyip kendimi kandiramam - +1 yıl
Bakalım zaman
Kış hazırlığında ne oluyor ki?
01 Yorumla- +1 yıl
Domates, sebze, reçel, turşu vs
- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılHayır, daha depresyona girmedim..
05 Yorumla- +1 yıl
🤣 Depresyona girince mi hazırlık yapıyorsun
- +1 yıl
Hazırlığımın kendisi depresyon.
Dkdjs - +1 yıl
Yaa sonbaharda ben de çok depresif oluyorum. Nasıl yapsak da dengeli geçse acaba? Güneş gidiyor, benim mutluluk gidiyor...
- +1 yıl
Spor ve hobilerle uğraşmak şart
- +1 yıl
Evet sanırım işe yarar
Ben daha hiçbişey yapmadım
01 Yorumla- +1 yıl
Tam zamanı şu sıralar
- Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılNe kadarda aldın domatesi
013 Yorumla- +1 yıl
Migros tan 7.90...
A 101 'de 5.90'dı.. Ev kadınları saldırmış... Kaçırdım. Hepsinden nefret ediyorum 🤣 - +1 yıl
Eeee sen de ev hanımı ol🤣baksana onlara daha ucuz
- +1 yıl
Gıcıklar Yaaaa.. A101 online mağazada bile bitmiş.
- +1 yıl
Sökeni pazarında 13 tl idi ama iri etli🤣
- +1 yıl
Benimkiler de güzeldi miisss
- +1 yıl
Bu hafta bende alırım. 10 tl düşsün 30 kilo alayım
- +1 yıl
Migrosa bak. Rio domates 7.90
- +1 yıl
Carrefour da aynı sanırım. Ama beğenmedim. Yarın pazar esnafıyşa sıkı pazarlık yaparım🤣
- +1 yıl
🤣 Ben kocamı pazara götüremiyorum sevmiyor...
- +1 yıl
Sen siparişleri bana ver. Getir bir mutluluk de
- +1 yıl
🤣
- +1 yıl
Söke pazarını nereden gördün? Tatilde mi?
- +1 yıl
Yesss
- Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılBiz hazırlık yapmayız ya
04 Yorumla- +1 yıl
Domates de mi?
- +1 yıl
Yok 😄
- +1 yıl
İyi oluyor kışın hemencik yemeklere pıt pıt kullanıyorum
- +1 yıl
Bizde kimse yemiyor ya
+1 yılKoskoca avukat domates kaynatıyor
01 Yorumla- +1 yıl
Avukatlık domates yemeye engel mi
- Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılÇoktan başladık, konserve falan.
00 Yorumla Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Baslamadim
01 Yorumla- +1 yıl
Neler yapacaksın?
- Yeme & İçme konusunda 672 cevap paylaştı.
+1 yılBaşladım
03 Yorumla- +1 yıl
Kolay gelsin neler yapıyorsun?
- +1 yıl
Teşekkürler Konserve domates yapıyorum
- +1 yıl
Harikasın. Eline sağlık 🧿
+1 yılEline sağlık
01 Yorumla- +1 yıl
Sağolasın ♥️
Bitttiiiii
04 Yorumla- +1 yıl
Oo hızlısınız maşallah. Neler neler yaptınız?
- +1 yıl
Ellerinize sağlık olsun. 🧿Afiyetle yemek nasip olsun
+1 yılHenüz başlamadık
03 Yorumla- +1 yıl
Ben bi hamle yapıp aldım 30kg
- +1 yıl
İyi günde kullanin bereketli olsun inşallah
- +1 yıl
Amin teşekkür ederim
+1 yılKış hazırlık yoo
03 Yorumla- +1 yıl
Domates bile mi
- +1 yıl
Depremde gitti her şey nereye yapalım ki
- +1 yıl
Haklısın. Geçmiş olsun
Yeme & İçme konusunda 6b cevap paylaştı. Başlandı
04 Yorumla- +1 yıl
Neler neler yapılıyor?
- +1 yıl
Oooffff kolay gelsin. Hepsi mis
+1 yılBekarım gerek duymuyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılyardım edeyim mi
02 Yorumla- +1 yıl
Bitmek üzere sağolasın
Cevap sahibi+1 yılrica ederim
Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Annem yapıyor
04 Yorumla- +1 yıl
Neler yapıyor?
- +1 yıl
Kolay gelsin 🙏
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer