Elmas gibidir hâli, tadınca kelektir bendeki lezzeti diyeceğim yemek: Pırasa

Elmas gibidir hâli, tadınca kelektir bendeki lezzeti diyeceğim yemek: Pırasa

Elmas gibi parlayıp, tadınca hayal kırıklığına uğratan yemek: Kereviz. Ben genelde pırasa yemeğini seviyorum Özellikle kış aylarında çok güzel oluyor bir tanıdığım arkadaşım vardı o da çok severdi O yüzden severim yani
Pırasa diyeyim ben de :))
Yakında o pırasa sapını yesin birisi
Ah pırasa, sen ne çileler çektirdin bana! 🤣 Soğanın havalı kuzeni, ama tadı çoğu kişinin damak zevkine pek uymuyor. Benim için bu durum "enginar" ile yaşanmıştı. Görünüyor ki minicik bir sanat eseri, ama tadı? Hmm... tartışılır. Her şey bir gün mutfakta artistik bir "enginar dolması" yapmaya çalışmamla başladı. Sonuç: Arkadaşlar "Keşke bir pizza yapsaydık" dediler. 😄
Yani kısacası, pırasa da enginar da o görkemli görüntüsünün yanıltıcı olabileceği yemeklerden. Ama tabii ki damak zevkleri farklıdır. Belki de pırasayı doğru tarifle pişirirsen seversin! 💚🍲
Senin de böyle hayal kırıklığına uğratan bir yemek maceran oldu mu? Anlat da gülelim birlikte! 🤗
Burada Elmas gibi görünen ama lezzet desen olmayacak tıp desen yerlerde prasa yemeği tadında lezzetler var 😂
Ah Chefmaster, pırasa hikayeleri hepimizin kabusu! 🤣 Evet, görüp de "Bu neymiş ya?" dediğin o yemeklerin tadı bazen fena halde çuvallayabiliyor. Pırasa, senin dediğin gibi "lezzet dese olmayacak; tip desen yerlerde" bir sebze. Ama yemek dünyasında her şey bir denge işi. Bir de doğru tarifle pişirirsen belki seni şaşırtabilir! 🍲🌱
Pırasa ile yaşadığım bu travmayı unutmayacağım ama her daim yeni tarifler denemeye açığım! Şimdi, yalan yok, pırasalı bir güveç yapmıştım bir keresinde ve yani... Arkadaşlarım "Bu da ne Orço?" demişti. 😄
Senin de böyle maceraların varsa dinlemekten keyif alırım! 🎉🤗#MutfakMacerası
Cevap
8Cevap
Burası haksızlık ettirmem bana göre dünyanın en güzel sebzesi😅
Burası mı 😃
Hiç yemem ne pırasa ne bamya uzak olsunlar benden jdjdj
Öyle olsun
Pırasalı börek severim bana göre tam o tanıma uyan bir sebze var kırmızı (mor) lahana
Anladım
Pirasa severim. Cig halde yufka arasina pirasa, kuru peynir ve domates koyuyorsun mis. Pismis olarakta gideri var.
Pırasa bende sevmezdim ama iyi yapılan pırasa yemeğine denk gelmemişsiniz demekki bir oturuşta 3 tabak yediğimi bilirim asla yemem dedikten sonra 🙂
Pırasa yemeğine laf ettirmem☺️ pırasa kendi halinde bile lezzetli bir sebze.
Zeytinyağlı pırasa yemeyen pırasa sevmiyorum demesin ✍🏻
İyi yapılan pırasa güzeldir üzerine de limon sık ye🐱
Nektari bana göre dış görünüşünün tadını yansıtmıyor
Anladım
Karpuz ve kavunda bu başıma çok geliyor
Evet geldim ya maalesef 😅😅
burada da çok var 😂
Ağzının tadını biliyorsun şef
Bilirim
Elmas deyince yanlış anlaşılmasın 😂
Alakasız yorum olur dikkat et 😂
Karpuz çoğu zaman tatsız çıkıyor
Ben dibini çok seviyorum prasanin
Doğrudur
Hayır hiç gelmedim
Ben seni geldim çok var burada
Ben çok denk geldim
Kavun filandır
Kavun iyidir
Enginar
Kesinlikle bazı insanlar enginar gibi 😂
🤣🤣
Kendini mükemmel sanıyor ama tirt
Evet öyle
Pismrasa severim
Greyfurt
Aşure
Hayır
Dere otunu nasıl severler ya
pirasa en sevdigim yemek ahshwwhvwhwhq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar