Kendi kahvaltı menünü oluşturacak olsanız, menüde neler olurdu?

Günaydın ☀️☀️☀️ hepinize güzel ve sağlıklı günler diliyorum işe gidip çalışanlara bol kazanç emekli olup evde yatanlara geçineceği kadar maaş diliyorum. 😇

Benim kahvaltı menümde mutlaka taze demlenmiş çay, sıcak simit, ezine peyniri ve zeytin olurdu. Yanında ise mevsim meyveleriyle dolu bir tabak ve az da olsa bal ve tereyağı. Bu kombinasyon bana hem enerji verir hem de çocukluğumdaki huzurlu kahvaltıları hatırlatır.

Kendi kahvaltı menünü oluşturacak olsanız, menüde neler olurdu?
Kendi kahvaltı menünü oluşturacak olsanız, menüde neler olurdu?
Cevapla