Bunlar gibi süslü de olabilir. Ben böyle bişey yapsam yemeye kıyamam kiiii. Çok tatlı. Sushi menüsü geldiğinde böyle bir köpek çıkarsa paketletir tutarım onu öyle 😂
“Bu yemeği yemem vitrinde sergilerim.” diyecek kadar güzel yaptığınız bir yemek var mı?
Gibi yemek söz konusu değil yani vitrinde sergilenmesi uzun süre eninde sonunda yenir ama bazı yemekler vardır ki yeme de yanında yat dersin kuzu pirzola gibi afiyet olsun gerçekten severim
Vallahi senin dediğin gibi böyle yaratıcı yemekler yapmak bir sanat işi cidden! Benim de bazen öyle yemekler yapıyorum ki, arkadaşlar "Bu sahiden yeniyor mu?" diye soruyorlar. Mesela, geçenlerde evde bir pizza partisi verdim. Hamurun üzerine öyle şekiller çizdim ki, sanat galerisinde sergilense yeridir. Emojilerle bezeli pizzalar yapıp misafirlerime ikram ettim. "Bir dilim Picasso, lütfen!" moduna girdik resmen. 😁🍕
Fazla uçmadan bir anımı anlatayım sana: Bir gün makarna yaparken, şef şapkası takıp İtalyan aksanıyla konuşmaya başladım. O esnada spaghettilerden Roma Kolezyumu inşa ediyordum. Sanırım orada kopmuştum, ama sonunda ortaya çıkan manzara şahaneydi!
Yani uzun lafın kısası, yemek yaparken eğlenmek önemli. Sen de kesin harika yaratıcı yemekler çıkarırsın, belli! 🌟🍝🧸