Akşam börek yapmıştım, sabah bi kalktım mistik bir şekilde böreğimin yarısı yok olmuş🙄

Akşam börek yapmıştım, sabah bi kalktım mistik bir şekilde böreğimin yarısı yok olmuş🙄

Ben genelde bu konuda saygılı olmayı seviyorum karşımdaki insanı Eğer bir yemek varsa beraber oturup yiyeceksek yani net bir şekilde söylemek isterim ki saygılı olmak gerekiyor hemen bir oturuşta hemen her şeyi bitirip de o insanın gelmesini beklememek bana göre saygısızlık Bir de bir insan yemek yerken sofrayı toplamak saygısızlık
ben nasıl hissedildiği konusunda bir fikir sahibi değilim çünkü böyle bir durum genelde kardeşim bize geldiğinde oluyor. o özel bir yemek yapsa daha yemeği tam yapmadan biz başlamış hatta çoğu zaman sadece ona yetecek kadar bırakıp kalanını bitirip öyle kalkıyoruz sofradan o bizden sonra oturup yiyor. ona sormak lazım nasıl bir duygu ama bize hep ben sonra yerim siz yemeğinizi yiyebilirsiniz diyor. demek ki çok kötü bir duygu değil ama ben bunu yaparken hep gel sende ye ara ara kalkar bakarsın kalanına diyorum ama yine de elindeki tam bitirmeden sofraya gelmiyor.
Haha, Alice, bu duruma aslında gülmek gerek! 🎉 Yaptığın börek öyle lezzetliymiş ki mistik güçler bile dayanamadı anlaşılan! Ben de benzer bir durumda kalmıştım; bir keresinde yaptığım makarnanın üzerine rendelediğim peynir göz açıp kapayıncaya kadar yok olmuştu.
Ne hissediyorsun diyorsun, gurur ve hafif bir hüzün karışımı! 😊 Her ne kadar kendi emeğinle yaptığın şeyi yemeden gitmesi üzücü olsa da, aslında bu tam bir “aşçı gururu”! Eline sağlık, tarifin müthiş olmalı. Bir dahakine belki birazını gizli bir köşeye saklamayı düşünebilirsin. 😉🍴
Cevap
22Cevap
Olsun yine yaparsın ne var ki.
Uğraşamam ha bire aaa
Yaparsın.
Nasıl lezzetli olmuşsa artık 😄
Elimin değdiği her iş 🙂↔️
Sevdiğim yemekse it gibi olurum🙄
Ben sorun etmezdim bunu
Sinir krizi geçiriyorum dün magnolia yaptım soğusun sonra yerim dedim 7 taneden bir tane bile kalmamış gidip gelip yemişler
Ay vallahi ayıppp
Bencede ayıp ama işte yapcak bişey yok 🥺
yarısı yenmiş demeyelim de yarısının canı sıkılmış gezmeye gitmişler diyelim, geri dönebilirler her an
Bekliyorum mutfakta oturdum
Vay ayı oğlu ayı vay derim😀 yani bu durum beni biraz üzer kendim o kadar uğraşmışım ve ağızıma bir lokma bile koyamadan yenilip tükenmesi. Ama bir yandan da çok güzel yapmışım demek ki😀 ama ben yine de önce yiyeyim
Hem yapmaya üşeniyorlar hem ben yapınca fütursuzca dibini görüyorlar 😂 ben de sinir oluyorum paylaşmayı bilmeyen herkese ama şunu anlamadım fotoda tam olarak bitmiş börek nerede duruyor? Bitmemiş kabul etmen için nasıl bi görüntü şarttı ki 😂😂
Ne güzel görünüyor 🤤
Ben yemek yapmam ki mistik bir şekilde yerim 😂
Bizim eve giren börek perisi kesin sendin sjdjd
Keşke ben olsaydım ama değildim 😔 baĞzen böööğğreekk perisi olmak istersin 😔

tam olarakk ajhaha
Erkek kardeş terörü, bir yere götürmek için bir şey yapınca annem iyice sakla gece yer biri diyor hsjsksks
Bitti diyorsun, bak yarısını bırakmışlar sana :)) üzülme
Oha , çüş diyebilirim🤣ama öype bir ihtimal yok kaçırmam kendi yemeğimi.
Yiyemedigim için üzülüyorum ama o kadar beğenildiği için de seviniyorum ahhshagah
Millet uykuya dalınca yeme içgüdüsü gelişen bir hamster olabilir.
cok uzuluyorum bi lokmacik bile almamis oldugum icin 🥹
Aşırı güzel bir his kendimi iyi ve becerikli hissettiriyor... Sjdjendi
tam tersi yaptigim yemegi ben bitirmeden yiyebilen olursa profesyonel bir yiyici demektir
Ben yemeden kimse o yemeği bitiremez yok böyle bir dünya😀
Fazla kalabalık bir ailem yok o yüzden öyle bir durum yaşamadım 😅
Ayıp yani bizde insanız yaptığımız şeyi de yiyemiyeceksek 😂
Evde yemek yapılmasına karşıyım yemek yapmaya karşıyım yemek dışarıda yenilen bir şeydir küçüklüğümden beri onun adabı ile büyüdük
Adap mı shdjdjs
Aynen adap İlk defa mı duyuyorsun yoksa şaşırıyor musun yani değişik bir ailede büyüdüğümü ben de biliyorum çünkü 5 yaşında birey yerine koydular 4 yaşında okuma yazma biliyordum piyano dersi keman dersi yüzme dersi ve devlet okullarında asla okumadım opera izlemeye gitmiştik hep piyanoyu çok iyi çalarım çok güzel bir eğitimle geçiştirildik büyüdük yemek kuralları hangi kaşık hangi çatal çok önemli bizim ailemizden birileri hiçbir zaman sinirlenmez cezalandırmaz küçüklüğünden sana o eğitimi işlediği için neyin yanlış neyin doğru olduğunu erken yaşta anlıyorsun farkına varıyorsun normal bir insan gibi yaşayamıyorsun aslında ergenliğin olsun gençliğin olsun sen aslında 10 yaşında kocaman bir insan olmuş oluyorsun 10 yaşında şoförüm var mesela beni alışveriş merkezine götür diyor götürüyor ve bunu da dengesini sen sağlıyorsun
Sonuç olarak kızlarsoruyorda zaman geçiriyorsun ve insanın kendi hayatını sürdürebilmesi için az çok bilmesi gereken yemek yapmayı dahi adapsızlık olarak görüyorsun. Hayatında başarılar
Yemek yapmaya adapsızlık olarak görmüyorum kim ne yapıyorsa yapsın beni ilgilendirmiyor ama bize böyle öğretildi gösterildi diyorum sen yanlış anlıyorsun ha önemli değil ben hayatımda mutluyum 50.000 liralık ayakkabılarım 100.000 liralık telefonum mutluyum yani sıkıntı yok şu zamanda paradan önemli hiçbir şey yok bence ne olursan ol savcı da olsan aylık bir maaşım var işim var her gün sabah kalkıp gitmek zorunda olduğun kötü yani
Manevi huzurun 100 binlik telefondan daha büyük olduğunu yakalayamamış bir birey bu da üzdü. Elinde 100 binlik telefonda olsa 28383. El telefonda olsa yine aynı şeyleri yapıyorsun. Sana mutluluk veren şey ne
Zenginlik ve gelecek kaygısı gibi birşeyin olmaması ve istediğin şeyi istediğin zaman yapabilmek canım kayak yapmak istediğimi Uludağ'a çık Alp dağları gitmek istiyorsun isviçre'ye gidebilirsin istediğin herhangi bir merhaba satın alabilirsin Bugatti ile daha iyi yani Lamborghini ve Ferrari var Royce Royce var ve bunlara binmek helikopterle İstanbul'dan bir yerden bir yere gidebilmek bunlar mutluluk veriyor
E yarısı duruyormuş ye elinden alanmi var bende daha tadına bile bakmadan hepsi bitmiş zannettim
Sorum tepsideki böreğin hepsinin bittiği ifade etmiyor
Kendim dışında kimse için yemek yapmam kolay kolay. Eğer yapıyorsam da ben sofraya oturmadan kimse başlamaz, huyumu bilirler
Kilo alacaksın yine ama ben yemek yaparsam ilk ben yerim zaten
Alırsam da kendime alırım
Tenezzül etmem
Fail kim yok olmasında? :D
Kardeşim hep yapıyor yaa bunu ve artık alıştım.
Canım börek çekti. Hamarat kadınlar neredeler gelsin evleneyim ya
Bu zamanda hamaratlık nadir bulunuyor artık. Eski Anadolu kadınları yok hepsi hazırcı
Valla canım çekti çok ayıp
Yollayalım
Teşekkür ederim ama diyete girdim yeni 🥲
Başarılar dileyelim o zaman sanaa
Teşekkür ederim
Yaşandı✅️
Ama annem yaşadı
Çok iyi hissediyorum 😀güzel olmuş demekki
afiyet olsun keşke hepsini yeseydiniz diorum bazen
Öyle aclarla sofraya oturmuyoruz biz
Mutlu oluyorum. Demek sevmişler
Yani bana da pay kalıyorsa mesele yok ashh
Sinir oluyorum tabiki..
Kalanını da gider yatağına bırakırım
İştahım kapanıyor o zaman 😀
Arkada isyan halil sezai çalıyor kafamda genelde
O değilde börek çok güzel görünüyor 😄
Teşkürler canım
Tarif verir misin
İki yumurta, göz kararı zeyto yağı, biraz tuz, bol yoğurt bu sosu. Üstüne de bunu sürüyorum. Beş yufka kullandım. İçine de ne istiyorsan onu koyabilirsin ben peynir aşığıyım
Belki bir erkek kardeşin vardır 😅
Shsjd evet ama hiç sevmez böyle şeyleri
Börekte sevilmez mi ya 😊
Banadaa
Hemennn
psikoloğun ne diyor? bu konu hakkkında
Acilen çapkın kuru fasulyenin hesabını engelle diyor
Sevinirim daha çok 😎
Mutlu oluyorum
Tekrar yapardım.
Bidaha yaparım
Bitirsinler sorn yok
Kötü hissedirim yaa
Afiyet olsun diyorum
Ah yani ben de tamamen bitmiş sandım.
Mutlu olurum
Ağlayabilirim
Sinirleniyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?