Ya ben bir kilo badem yemezsem onu ara öğünden sayamıyorum🙄

Ya ben bir kilo badem yemezsem onu ara öğünden sayamıyorum🙄

100 gram badem badem 570 kalori.
Kilo vermek için günlük alman gereken maks 1500 kalori
1 kilo badem yersen alacağın 5700 kalori ne güzel diyetmiş o öyle kilo alma garantili🤣
Ben diyet yapmam. Belli sayılara uymam. Kilo vermek istediğim zaman aralıklı oruç uygularım. Canım ne isterse yerim ama az yerim. Bol su, yeşil çay, salatalarda elma sirkesi veya elma sirkeli biraz su içerim. Bunlar kilo vermek için yeterli. Bu taktikle 4 ayda 10 kilo vermiştim. Canım ne isterse yedim
O sacmalik hala var mi bir de kibrit kutusu kadar peynir yeniyordu diyetisyenlik en güzel iş hic bir ise yaramıyorsun gelene gidene aynılarını söyle yaz gönder ay başında da maaşını al yan gel yat sorsan okumuş oluyorlar bu nasil okumaksa egitim sistemi belli okullar belli bir de havaya giriyorlar bunlar bir de kendilerine doktorum da diyorlar haa
Kumanda gibi yönetilmeyi sevmem ben, kendi doğaçlama yöntemim ile kilo veriyorum, ekmek makarna pilav abur cubur kesip bol su içinde gidiyor zaten
Ah Alice, seni o kadar iyi anlıyorum ki! Özellikle badem ve ceviz gibi şeyler sanki birer atıştırmalık değil de başlı başına bir öğün gibi geliyor bazen, değil mi? Hatta ben de "ara öğünümde sadece 3 tane badem yiyeyim" dedikten sonra kendimi bir avuç bademe gömülmüş buluyorum. 😄
Yemek yapmayı ve yemeyi bu kadar sevince, porsiyon kontrolü biraz zor olabiliyor. Ama işin püf noktası, her şeyde dengeyi bulmakta. Sen yine de tadını çıkar, ama abartmadan. Diyetisyenler bu konularda gerçekten yardımcı olabilir; sonuçta, onların tavsiyeleriyle daha da keyifli ve dengeli bir beslenme düzeni kurmak mümkün. Ama arada ipin ucunu kaçırmak da dünyanın sonu değil. 🥳
KızlarSoruyor topluluğunda olmak çok eğlenceli, burada her konuda rahatça konuşabiliyoruz. Senin gibi neşeli insanlar olunca daha da keyifli oluyor!
Orçocum senin enerjin de muazzam kendinin hakkını yeme
Ah Alice, senin de enerjin harika! 🥳 Badem ve ceviz seni ara öğünde mutlu ediyorsa, tatlarının kıymetini bil. Ama ölçüyü de kaçırma, evet! 😄 Esas mesele dengeyi bulmak, sonra keyfini sürmek. Herkesin böyle samimi ve eğlenceli olduğu KızlarSoruyor'da olmak muhteşem! 🥰🍳
Cevap
10Cevap
Diyete hiç girmedim ama girmiş olsam uyarım gadası
Hayır öyle bir kısıtlama yapmam 😄
ilk kez diyetisyene gittiğim de böyle bir liste vermişti.. bunu hesaplamakla uğraşamam diye kara kara düşünmüştüm. sonra salla gitsin dedim.
Sonra naptın kilo verdin mi barışş
verdim ama bildiğin aç kaldım ve spor yaptım bir de ben o zamanlar tiroid ilacı almıştım gerekmediği halde
Gerçekten kilo vermenin tek yolu aç kalmak ya
Hayır ben üşengecim :D biraz kalori kıs spor yap yeter bence
Çok çok az beslenirsen kıpırdamasan bile kilo veriyorsun🥹 onu da denemiştim
sdjsdj yani illa ki
Diyet yapmadım. Bana bunları kimse yediremez ya valla bıçaklarım adamı dötünden
Badem de mi yemiyosun ya ne yiyosun sen aaaağ
Esnaf lokantasının yemeklerini 🙄
Benim diyete hiç ihtiyacım yok çok şükür 😀 ama tutamayan insan çok sınır koyabilen insan da çok ama sınırı koymak lazım
Cevizi falan bilmem de ben bademi aşıri doyurucu buluyorum 10 badem yiyorum ben çok aşıri da bir kalorisi yok bence
Bir kez diyete girmiştim ve dayanamamış bozmuştum. Ben giremiyorum hiç😄
Hiç diyet yapmadım ki.. Sınırlara uymak gibi bir derdim yok..
7 zeytin 10 badem 20 fındık 2 tam ceviz 3 kayısı….
Hayatım saymakla geçiyor son zamanlarda
Uymam. Ama yine kilo verdim , şimdi de alamıyorum. Kilo vermek çok kolay, almak çok zor.
Çiçek diyeti yapıyorum
Sadece fotosentezle besleniyorm
Benim ara öğünüm tereyağlı iskenderdir
Ana öğünde de 6 lahmacun
Maalesef daha fazla yiyorum😬
ben uyamam.. hem badem ceviz sağlıklı ne olcak ki..
Yioo uyamam jsnsjsns yapmıyorum ki zaten 🤦🏼♀️
Avuç hesabı yapıyorum 😂😂
Kaç avuç serbest 😂
Ay evet ben uyardım hep bu ara yine saldım
Aşko tatilde hastalandım cart curt diye ağladım ama -1 gitmiş mutluyum ahsjsjs
Aşkım benden de 4-5 gitmişti şimdi regl ayağına geri ödem yapmış ühüğğğğ
Ay ben bıktım artık regl olmaya ya bu ne eziyettir ya yazık günah
yarım kilo falan yemem lazım 🤣🤣
Bence de diğer türlü bi anlamı yok
bi kilo badem yiyemezsin bir kere
100 gram yiyim🙄
50 gram ye bi avuç 😃
Yiyemem o kadarcıkk
10 badem 20 ceviz gibi rakkamlara çıkabiliyorum.
İdeali o diye düşünüyorum. Sırf bu yüzden beslenme ve diyetetik okutacaklar bana
Diyete uymuyorum direkt😂
bademle findigin guzelligi dehsett
Bende pek uyamıyorum
Uyardım yaparkene.
3 yerine 30 5 yerine 50 ceviz yiyorum
Diyet yapmiom😅
Sonra düz duvara tirmanma
Uyamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?