Bir oturuşta en fazla kaç tane eklerden yiyebilirsiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bir oturuşta en fazla kaç tane eklerden yiyebilirsiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃

Kendi yaptıklarımdan 4 tane yerim dışarıda satılanlardan 1 en fazla 2 tane. Fotoğrafta ki ekler de şahane duruyor ellerinize sağlık ✨
Oo seninkiler daha güzel
Bence tam tersi sizinkiler çok daha güzel ve canlı ama yine de Teşekkür ederim 😊🙏
Öyle deme gayet güzel
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Benim çok yerdim. normalde 10 tane yerim. çünkü tatlı yemeği seviyorum ve tek seferde çok yiyebiliyorum ama şu an için diyet yaptığım için hiç yemem. özellikle yanında kahve ile güzel olabiliyor ekler yemek. hatta en sevdiğim tatlılardan diyebilirim. birde donut severim ama çok sağlıksız yine de o yüzden yemiyorum zaten. kalorisi çok yüksek ve çok şeker içeriyor. bu yüzden de tüketen insanların az yemesi veya kontrollü yemeleri lazım. aynı zamanda şeker hastalığı da yapabilir.
Ben patlayana kadar yerim bedava olduğu için ve tatlı düşkünlüm var o yüzden kendimi tutamıyorum
Nasıl bedava 😜
Pastane ailemin ☺️😂
Vayyy senin gibi arkadaş gerek bana da 😜
Neden bedava yemek için mi 😂😂😂
Benimkisi şaka istediğin an pastane açtırabilmek için 😋
Vallah ben anahtarı çalıp gece gece gidiyorum bazen ☺️😂☺️😂
Gitmemek olmaz şimdi
Öyle ama kaç kere polis yakaladı hırsız sandılar 😂😂
Gayri alışmışlardır sana 😋
Evt bu aralar yakalayan yok
🙃
Bir öğün niyetine yiyeceksem 30'a kadar giderim vardır herhal. Ekler yemeği severim
Cevap
35Cevap
Küçüklerden en fazla 10 tane yerim, büyüklerden de 3-4 tane yediğimi hatırlıyorum sonrası kesiyor zaten
4-5 tane galiba. Fazlası konusunda çok emin değilim.
Eğer gerçekten hakkını veren bir yerden yiyorsam değişebilir
İnsan sağlığı için, hep zararlı şeyler güzel ve leziz oluyor nedense.
Zaten zararlı en azından bari iyi bir pastaneden alayımda kaliteli malzeme ile yapılmış bir zehir girsin vücuduma düşüncesiyle.
Zararın içine kaliteyi de ekleyerek
Bir oturuşta 20 tane yerim, yemesine de kendimi kısıtlıyorum.
Kilo yapıyor çünkü
18 tane yemistm bı kere. Of bnde masallahm var herseyden fazla fazla yiyom rekor bnd sanrm herseyn😅 iyi ki kilo alan yapım yk kesin 120 kilo olmustm ahahah
Maşallah aynen
Amin amin maşallahın var zaten senin
Gözümün önünde ne kadar varsa hepsini silip süpürürüm 😋
Maşallah
Ekleristan ekleriyse bir tane bile yemem. Eklerci ümit vd. yarım kilo gömerim
Daha önce hiç yemedim bu arada gadası ne demek
Sana göre bomboş olan bir lafın manasını meden merak ediyorsun ki?
Anlamıyorum cevap versen eline mi yapışır?
Zaten soru olarak sormuşsun orada görüşünü belirtmişsin daha ne diye soruyorsun ki
Param kaçına yetiyorsa o kadar yerim 😂 cep delik cepken delik 😂😂
Kayseri'ye yolun düşerse haber et alayım bir kilo ye doya doya
Aklımdasın gadası. Unutmam ben bu sözü 😁
Unutma kardeşim başımla beraber
😂😂
@reihinonini sende gel bir kiloda sen yersin 😜
@nordun_gadasi yolum düşerse aklımda
@reihinonini unutma not et bir yere
İlber hocayla Celal Şengör hoca geliyor aklıma ekler diyince 😄 eskiden 10 tane yerdim kilolar gitti artık 2 tane kâfi gelir
Gecegece oldumu şimdi bu gadası😬hamilesi var emziklisi var🤦♀️
Kız nirden bileyim ben 😋
Sabahına yaparsın zaten sen
Gece bi yerlerim şişmezse iyi😑
Şişecek yer belli zaten 😜
Hatırlat kendini bana sana bir kilo göndereyim
Max 15 yiyebilirim şeker komasına girmemek için 😅
Elinizde kaç tane varsa hepsini yerim. Ama bünye 10-15 taneden sonra dur diyecektir.
Yiyecek olsam 12 13 tane götürürüm ama fazlası yaramıyor ondan 3 4 kâfi
Tahmin edemiyorum, mide fesadı geçirene kadar yerim.
Çok yemem ama tam aç karna çay yanına 10 tane gömebilirim
En fazla 3 tane ama daha fazla yemek isterim maalesef midemm çok küçük
Bi 10 tane yerim zorlarsam ama 2 tane yeter😬sağlıklı beslenmek gerek.
Büyüklerden 4-5 tane
küçüklerden 15 20 tane yerim
Ben normalde bir ya da iki yiyorum. En fazla dört yiyebilirim. Daha fazlası kilo aldırır
Ben yerim valla sayısını belirtemem ama yerim cok severm şekeri füşük hafif tatlı severm
Güzel olursa , damak zevkime uyuyorsa miniklerden 2-3 tane olabilir 😀
Ekler ile aram çok yok. 4 tane falan yerim.
Ekleri hiç sevmiyorum. Çikolatalı börek yiyormusum gibi hissediyorum.
ekler çok severim aldığımda kutunun yarısını yiyorum
20 tane yerim çokda severim ama kilo alırız diye doya doya yiyemiyoruz işte
Her zaman yemiyoruz ya
Doğru diyosun valla 👍🏻👍🏻👍🏻
Kremasında çikolata tadını alırsam 15 tane yerim. içi beyaz olandan 8 tane anca yerim
Şöyle söyleyim , BİM'de ekler gördüm, ekleri çok sevmeme rağmen almadım , gözüme de güzel görünmeli ekler, işte o zaman sanırım 10 tane kadar yerim 😋
demin 12 tane yedim sjjshdhxhd
Maşallah
15 dersem abartmış mı olurum dössşsşdş
Niye abartı olsun ki 😋
Off kızlar 3 5 demiş benim öküzlüğün ortama girişşmsösösösöş
Kız öyle deme 😜
5 yerim gibii ama zorla 😂
Beş ne sen şunu 10 yapale
Anlaştık 🙃
Seninkileri de yersem şaşırma 🙃
Ben severim bu aralar almıyorum yolum düşmüyor
Bende öyle aramam ama bazen canım çekiyor
4-5 terim bence 🙈
O kadarcık mı 😅
E anca tıkar zaten
İnsanın yedikçe yiyesi gelir şöyle çeşit çeşit olacak ki
Taze olursa küçük lerden 15 tane büyüklerden 5 tane yiyebilirim
o gün 6 tane yemiştim oh
Bak sen
Çok severim ekleri hele ki ben yaparsam
İddialısın
Mütevazi olamayacağım doğrusu 😀
Bak şimdi merak ettim
Yapacak bişey yok
Benim içinde yersin yapınca
Tamamdır 👍
Bir tane yerim. O da hatır için. 😂
50 veya 60 🧸😋😋😋😋😋😋
4 tane yiyebilirim herhalde.
Açsam 3 tane yerim ya
21 tane yerim
Yarım kilo kadar gittiği oldu
Sevmiyorum hiç yenem..
Zorlasam 3 tane yerim
En fazla 4 tane yiyebilirim.
Önüme kaç tane koyarsan rekor bile kırabilirim 😄
3 yerim. 5i zorlarım. 😄
en fazla 3 daha fazla yiyemem
3 tane çok zorlarsam 4 de olur.
7-8 tane yerim bence dndks
1-2 tane yerim.😀
Allah kabul etsin.😂
5 veya 6 fazla da kaçırmamak lazım
Sınırsız canım cekyi gelirken alcam
Al al
5 tane diyebilirim
Ne kadar varsa yerdim
Seni yenerim gadasi
Deneyelim mi
Nasıl
Çıkıp geliyorsun Kayseri'ye başlıyoruz yemeye 😜
Bide ayağına mi geliyim 😀 ortak yerde buluşsak neyse de
Ekler benden ama 😋
Şimdi sen nerdesin de bakayım
Boyutuna göre değişiyor
Bir tane 😂
2.5 kilo
10 yerim net
22 23
Ne kadar varsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?