Selam🤞
Sen ketçap ve mayonezi karıştırıran mı yoksa tek tek tadı çıkar diyen misin?


Selam🤞
Sen ketçap ve mayonezi karıştırıran mı yoksa tek tek tadı çıkar diyen misin?


Karıştırırım genelde
Selam Bαყαɳʂҽϝƙαƚ! 🙌
Valla ketçap ve mayonezi karıştırmak bence tam bir efsane hareket! 🍟🤤 Düşünsene, patatesin çıtırlığıyla karşılaşan o mayonez- ketçap ikilisi... Bünyeyi şenlendirir. Kısacası ben bu karışıma bayılıyorum.
Bir anı paylaşayım, bir kere evde hamburger partisi yaparken ketçap ve mayonez dolabın derinliklerinde kalmış, ben de ikisini aynı kapta karıştırıp sundum. Arkadaşlar ısırıkları alırken yüzlerindeki memnuniyet görülmeye değerdi. 😂
Eğer sen de “karıştır göm” ekibindeysen, bence doğru yoldasın, çünkü böyle lezzetli bir şey kaçmaz. Afiyet olsun! 🌟
Cevap
43Cevap
Mayonez sevmiyorum ketçapla yoluma devam ederim. sjdj
Ketçap ve mayonezi bir arada yemem ben.. mayonez olur genelde
Ayrılmaz ikilidir kesinlikle sarmaş dolaş olmalılar 😃
Bence de 😄
Merhaba
Bazen karıştırıp yerim, bazen ise ayrı ayrı ama daha çok ballı hardal, barbekü ve acılı mayonez sosunu çok severek tüketiyorum
Asla karıştırmam. Mayonez hiç sevmem. Yalnızca ketçabı yerim😋
Ben sadelikten yanayım. Kelle paça çorbasına bile sirke sarımsak katmam ben. Sade içerim ketçap mayonez kullanmam hele mayonez hiç kullanamam
Patates kızartması yiyorsam karıştırmam fakat hamburger yapıyorsam karıştırırım
Tek bedende olunca daha tatlı geliyor, o yüzden evet
Ketçap sevmem mayonez ve hardal iyidir ayrı kaselerde
Mayonez pek fazla sevmiyorum ama ketçapa bayılıyorum 😋💅💖😽
kızartma yok ketçap yok mayonez yok :) diyet ve yulaf tariflere devam tavuk devam
Ayrı ayrı kullanmayı ve markasına önem veren birisiyim.
Karıştırırım. Mayonez olmasa da olur ama ketçapsız olmaz 💖
Ben severim ama çorba gibi yapmamak lazım tadı kaçıyor sonra
Tüketmiyorum çok isterse canım ranch sosu kullanıyorum
keşke sadece 2 si ile kalsa körü kajun ve barahat karışımı da atıyorun miss gibi oluyor :)
Ketçap sevmem
Mayonez iyidir severim sadece mayonez kullanırım🙃
Ikisini de kullanmıyorum sağlıklı beslenmeye çalışıyorum😊
Karıştırırım ve birkaç daha şey katarak dahada lezetlendiririm
Tek tek tadı çıkar ama ketçap çok yemem zaten mayonez favorim 😋😋
Karşı çıkıyorum ben mayonezo sevmiyorum ikisi karıştığı zaman kokusu kötü geliyor bana
Genelde karıştırırım.
Ketchup sevmiyorum mayonez severim ama o kadar değil karıştırmam farklı soslar seviyorum
Karıstırınca cok güzel oluyor diyenlerden ☺️
Hiç karıştırmam tek tek kullanırim daha güzel geliyor bana
Yoğurtla mayonezi karıştırdım dün hjk
Tadı nasıl oldu fhg
Yok öyle değil 😅 yoğurt diye mayonez yemişim
Ben de diyorum ki biri tuzlu diğeri tatlımsı djghg
Mayonez sevmeyenim, tercihim teriyaki.
Ayrı ayrı durabilirler mi pliz tenkyu
Ayrı ayrı olmalı. İkisinin tadı ayrı bişe
Karıştırmam ayrı ayrı yerim 😂
ketçap mayonez kullanmayanım
Ayrı ayrı severim
Ben ketçap pek sevmem ya hep mayonezciyim 😋
Mayonez sevmiyorum. Ketçap tüketiyorum.😅
Karıştırınca daha bir güzel oluyor
Hayır karıştırmıyorum sevmiyorum öyle
Bazen karistiririm bazen ise hayir
Mayonez sevmeyenim ben. 🤷♀️
Yıllardır karıştırarak yerim
Mayonezi pek sevemiyorum ya 😅
Karistirmam hiç sevmem
Sadece ketçap yeterli
Karıştırırım ya
Karıştırmam. Ayrı ayrı kullanırım.
Karıştırarak kullanıyorum
Duruma göre değişir :)
Karıştırmam ayrı ayrı
İkisinin tadını ayrı ayrı alırım ben
Ben kullanmayanlardanım.
Ben karıştırmam ayrı ayrı yerim daha iyi olur
İkisini de yemiyorum
Hiç kullanmayanlardanım.
Sade ketçap tarafındayım
Karıştıranlardan😊
😍😍😍
sade ketçap tercihim.
Ketçap yemeyen bir bireyim.
Ayrı ayrı yerim karıştırmak.
*karıştırmam
Karışmış halini gormek bile benitiksindiriyor
her şey yerinde güzel. ayrı tabiki 😎
Karşı çıkan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar